واکنش بازیکنان پرسپولیس به فوت "یاسین کوچولو" +اینستاپست

بازیکنان تیم پرسپولیس به فوت هوادار نوجوان این تیم در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان داده و با خانواده این هوادار متعصب هم دردی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یاسین کریم پور هوادار نوجوان تیم پرسپولیس تهران که از بیماری سرطان رنج میبرد پس از چند ماه تحمل درد و رنج دیروز درگذشت. در چند ماه گذشته علی علیپور، مهاجم پرسپولیس چند نوبت به منزل این هوادار رفت و حتی برخی از  هم تیمی های  خود را متقاعد کرد به خاطر یاسین موهایشان را کوتاه کنند. همچنین همسر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس ضمن عیادت از یاسین پیراهن شماره 24 نوروزی را به وی هدیه داده بود.

واکنش بازیکنان پرسپولیس به فوت

اما در پی فوت  یاسین کریم پور بازیکنان تیم پرسپولیس با انتشار پست هایی در صفحات اجتماعی،  تأثر شدید خود را از فقدان این هوادار ابراز و به خانواده او تسلیت گفتند.

پست های اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس:

علی علیپور:

"فرشته كوچك پدر، آسماني شدنت مبارك تو حالا در كنار مادرت بي بهانه شادي...تسليت به خانواده محترم كريم پور ، روحت شاد ياسين جان"

واکنش بازیکنان پرسپولیس به فوت

فرشاد احمد زاده:

" روحت شاد داداشي سلام به آپاچي برسون"


واکنش بازیکنان پرسپولیس به فوت

محسن مسلمان:

"الان فهميدم خيلي شوكه شدم كه اين دسته گل خدا چرا اينقد زود از پيش ما رفت. ياسين جان داداش ، روحت شاد جات وسط بهشت ، سلام به هادي برسون "


واکنش بازیکنان پرسپولیس به فوت


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
A .d
۲۲:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
بنام پروردگار سپیده دم که در صبح با تنفس یاسین بیدار ودر هنگام خستگی اش به انتهای شب فرو رفت و همیشه بهانه ی یاسین را داشت و آخر به بهانه اش رسید .با عرض تسلیت به خانواده کریمی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
خدا یاسین کوچولو رو قرین لطف و رحمت خودش قرار بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
من خودم ی استقلالیم ولی خداییش دم پرسپولیسیا گرم،آخر مرامو معرفتن،روحش شاد
آخرین اخبار