مشهد؛

یک ساختمان تجاری _ اداری در مشهد طعمه حریق شد

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی کابل های برق یک ساختمان تجاری _ اداری واقع در خیابان مدرس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن اسدی افزود: صبح امروزآتش‌سوزی و انتشار دود شدید در ساختمانی تجاری _ اداری واقع در خیابان مدرس به سامانه آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام و مأموران دو ایستگاه شماره 1و32 همراه با خودروی توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد در طبقه همکف (قسمت تجاری) یک ساختمان 5 طبقه تجاری _اداری که طبقه پنجم آن مهمانسرا بود، کابل های برق دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود.

اسدی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و از سرایت آتش به طبقات فوقاني ساختمان‌جلوگیری کردند و در کمترین زمان ممکن آتش را تحت کنترل قرار دادند.

وی با اشاره به انتشار شدید دود از طریق سرویس پله ، داکت ها و کانال کولر به کل ساختمان و بیان اینکه یک خانواده 5 نفره در طبقه پنجم در میان دود محبوس شده بودند، گفت: اعضای این خانواده توسط آتش نشانان به پشت بام منتقل شدند و پس از اطفای کامل آتش و تخلیه دود به محل اقامت خود بازگشتند.

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد، یادآور شد: در این حادثه مصدومیت نداشتیم، ولی خسارت مالی برجای ماند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.