ساری،

بابلسر میزبان دو رویداد کشوری والیبال

بابلسر ،دو روز آینده میزبان دو رویداد مهم کشوری والیبال خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: مسابقات والیبال دسته اول جوانان قهرمانی کشور از فردا در سالن ورزشی حضرت قائم (عج) دانشگاه مازندران آغاز می شود.

وی افزود: در این مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند که به صوت دوره ای در دو گروه پنج تیمی به مدت یک هفته از ۵تا ۱۱ شهریور با هم رقابت خواهند کرد و دو تیم آخرهر گروه نیز به مسابقات دسته دوم جوانان کشور سقوط می کنند.

وی، تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دسته اول کشور را آذربایجان غربی و شرقی، تهران، خراسان رضوی، گیلان، توابع تهران، مازندران، قزوین، گلستان و اصفهان اعلام کرد. رییس اداره ورزس و جوانان بابلسر همچنین به میزبانی این شهر از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان کشور، اشاره کرد و افزود: در این رقابت ها که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد، هر استان می تواند با دو تیم در مسابقات شرکت کند اما مازندران به دلیل پذیرش میزبانی با ۴ تیم به مصاف حریفان می رود.

وی در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور گفت: این رقابت ها از ششم تا نهم شهریور در پایگاه والیبال ساحلی کشور واقع در پارکینگ صفر ساحلی بابلسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار