حریق در شهرک ولیعصر(عج) مهار شد/ نجات 10 شهروند از آتش سوزی ساختمان مسکونی

ساکنان یک ساختمان مسکونی که بر اثر آتش گرفتن خودرو سواری در پارکینگ، در میان دود و آتش گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان از این حادثه نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 20:21 دقیقه شب گذشته به شهرک ولیعصر(عج)، خیابان شهید سجادی جنوبی اعزام کرد.

حریق در شهرک ولیعصر(عج) مهار شد/ نجات 10 شهروند از آتش سوزی ساختمان مسکونی

عباس جهانگیری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه مسکونی از قسمت موتور آتش گرفت و دود غلیظ ناشی از آن، تمام طبقات ساختمان را در بر گرفت.

وی با اشاره به اینکه شعله های سرکش آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان مسکونی بود، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی درمیان دود سیاه وارد پارکینگ شدند و در مدت زمان کوتاهی، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

حریق در شهرک ولیعصر(عج) مهار شد/ نجات 10 شهروند از آتش سوزی ساختمان مسکونی

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: با توجه به نفوذ دود ناشی از آتش سوزی به راه پله های ساختمان، گروه امداد و نجات با مجهز شدن به دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و با تلاش فراوان 10 نفر از ساکنان که در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را به خارج از ساختمان و فضای باز انتقال دادند.

جهانگیری با اشاره به این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید، تصریح کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار