یزد؛

ارتقاء امنيت اجتماعی، مستلزم وجود انضباط شهری

فرمانده انتظامی استان: با بررسی ريشه ای موضوعات امنيتی، متوجه خواهيم شد زمانی ما امنيت مطلوب و پايداری خواهيم داشت که انضباط خوبی در سطح شهر داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ ايرج کاکاوند در جمع فرماندهان و روسای پليس استان يزد ضمن تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان "رجايي" و "باهنر"، افزود: زندگی شهری و دنيای مدرن امروز دغدغه های زيادی را براي مردم به وجود آورده است.

وی ادامه داد: چنانچه پليس بتواند با اقدامات و فعاليت های اجتماعی، فرهنگی و انتظامی خود در سطح جامعه، حتی اندکی از اين دغدغه ها را کاهش دهد اين امر نيز بسيار مهم است.

کاکاوند با اشاره به تاثيرگذاری بالای مجموعه پليس راه و راهور به عنوان ويترين نيروی انتظامی گفت: اقداماتی که توسط اين دو مجموعه باعث کاهش تصادفات در سطح شهر و جاده های برون شهری می شود منجر به کاهش دغدغه و نگرانی شهروندان هم خواهد شد.

وی ارتقاء امنيت اجتماعی را مستلزم وجود انضباط شهری برشمرد و گفت: با بررسی ريشه ای موضوعات امنيتی متوجه خواهيم شد زمانی ما امنيت مطلوب و پايداری خواهيم داشت که انضباط خوبی در سطح شهر داشته باشيم.

کاکاوند آموزش همگانی و فرهنگ سازی را در ايجاد انضباط ترافيکی بسيار مهم و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب ماموران پليس در حوزه پليس راه و راهور امروز شاهد افزايش انضباط ترافيکي و ارتقای رضايت مندی شهروندان هستيم.

وی تصريح کرد: اصلاح مهندسی معابر و تجهيز زيرساخت ها نيز در افزايش اين انضباط ترافيکي موثر بوده به طوری که ما در پنج ماهه ابتدايي سال جاری شاهد کاهش 37 درصدی تصادفات فوتی در سطح استان هستيم.

فرمانده انتظامی استان يزد در خاتمه با اشاره به افزايش حجم سفرها در شهريورماه از شهروندان خواست ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی بويژه استفاده از کمربندايمنی، رعايت سرعت مطمئنه، رعايت حق تقدم عبور و ... همکاری لازم با ماموران پليس راه و راهور را داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار