اهواز؛

لزوم پرداخت عوارض آلایندگی در بهبهان

فرماندار بهبهان گفت : دود این آلایندگی را مردم شهرستان بهبهان می‌خورند و پول آن را شهرستان گچساران، که می‌طلبد نماینده مردم در مجلس به صورت جدی پیگیر این موضوع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین ملک‌خدایی عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز سردشت اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی در استان خوزستان پیش آمده است که با هماهنگی استاندار خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گام‌های خوبی جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه دولت تدبیر و امید با همکاری مجلس امید را در جامعه بالا برده است.

ملک‌خدایی ضمن اشاره به تصویب مصوبه مجلس جهت کمک به دولت افزود: این حرکت بزرگ در مجلس باعث شد تا دولت بتواند به تمامی بخش‌ها کمک‌های خوبی ارائه کند.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات عمده ما در شهرستان بهبهان عدم دریافت عوارض آلایندگی و زیست‌محیطی توسط شرکت نفت است.

وی ضمن اشاره به اینکه سال‌هاست عوارض آلایندگی به حساب شهرستان گچساران واریز می‌شود گفت: دود این آلایندگی را مردم شهرستان بهبهان می‌خورند و پول آن را شهرستان گچساران، که می‌طلبد نماینده مردم در مجلس به صورت جدی پیگیر این موضوع شود.

ملک‌خدایی اضافه کرد: در سردشت زیدون بیش از 40 حلقه چاه نفت وجود دارد که متاسفانه کمترین توجه توسط بخش نفت به زیدون شده است.

فرماندار بهبهان ضمن اشاره به تصمیم استاندار خوزستان در خصوص واگذاری اختیارات و اعتبارات به شهرستان بهبهانبیان داشت : این کار بزرگ دست ما مسؤولان و فرمانداران را در توزیع درست و تقسیم عادلانه اعتبارات به بخش‌های مهم شهرستان باز کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 20 درصد از اعتبارات عمرانی و قسمتی از اعتبارات عمران شهری در اختیار فرمانداران قرار گرفته است که با هماهنگی فرماندار و شورای هماهنگی در این رابطه تصمیم گرفته خواهد شد.

ملک‌خدایی ضمن اشاره به شرایط کنونی کشور که دولت و مجلس با هماهنگی و تعامل به‌وجود آورده است افزود: تصویب مصوبات درست و عاقلانه مجلس می‌تواند نقش به‌سزایی در رفع محرومیت و اشتغال‌زایی داشته باشد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.