اهواز؛

بهره‌مندی 1110 خانوار از نعمت گازتاپایان سال

بخشدار سردشت زیدون گفت:با بهره‌برداری از این پروژه که امید است تا پایان سال افتتاح شود بیش از یک‌هزار و 110 خانوار دراین شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداره گاز این شهر اظهار کرد: این ساختمان با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال توسط اداره گاز استان با مساحت یک‌هزار و 106 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به برخورداری 24 روستای جنوبی بخش زیدون از نعمت گاز‌رسانی تاکید داشت: با بهره‌برداری از این پروژه که امید است تا پایان سال افتتاح شود بیش از یک‌هزار و 110 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

بخشدار سردشت زیدون ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این پروژه تا کنون بیش از 40 درصد بوده است که امید است با پیگیری‌های جدی مشکلات و موانع پیش روی این پروژه به زودی مرتفع تا در روند کار تسریع داده شود.

فرخنده‌زاده ضمن اشاره به اتمام ایستگاه تقلیل فشار گاز درونک ادامه داد: با راه‌اندازی این ایستگاه در دهستان درونک فشار گاز کنترل خواهد شد.

وی از عزم جدی دولت در رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته اشاره داشت و افزود: رفع نیازهای ضروری از جمله آب، برق و گاز در کنار تلاش و کار برای آسایش مردم بسیار برای دولت مهم است.

بخشدار زیدون خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه در هر کشوری، رشد و پیشرفت در بخش عمران شهری و روستایی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.