آگاهی فرانسه از استفاده داعش از سلاح شیمیایی در سوریه در سال 2013

اولاند گفت فرانسه از موضوع استفاده داعش از سلاح شیمیایی در سوریه در 2013 مطلع بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه گفت: دولت فرانسه در سال دو هزار و سیزده از موضوع استفاده داعش از تسلیحات شیمیایی در سوریه مطلع بوده است.

رئیس جمهور فرانسه در سخنانی تاکید کرد:« دولت این کشور در سال دو هزار و سیزده از موضوع استفاده داعش از تسلیحات شیمیایی در سوریه مطلع بوده است.» وی در ادامه سخنان خود، افزود: «به منظور حل بحران سوریه، باید اراده مشترک در جهت حرکت به سمت مذاکره وجود داشته باشد.»

فرانسوا اولاند همچنین گفت: «ترکیه نیز، به نوبه خود برای مبارزه با داعش وارد خاک سوریه شده است؛ چرا که داعش در این کشور، مرتکب جنایات تروریستی هولناکی شده است.

ولی باید همزمان با این گونه اقدامات نظامی، گزینه مذاکره را نیز مد نظر داشت. باید اراده و خواست مشترکی برای حرکت به سمت مذاکره و گفتگو وجود داشته باشد.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
اینا همیشه ژست انسانهای متمدن رو دارن و در اکثر مواقع چشماشون رو رو واقعیت بستن . وقتی صحبت فروش سلاح و درامد باشه برای کشتار تو هر کشوری آمادگی دارن یا انقدر بدبخت و ضعیفن که با فشار یه کشوری مثل امریکا کل اروپا وارد یه جریانی میشن و تابع یه کشور زورگو هستن . تا کی باید ما ادمها منافع شخصی رو بر انسانیت و صلح ترجیح بدیم . تا کی باید ادیان سر هیچ و پوچ رقابت کنن در صورتی که هدف انسانیته محبت به همنوع و رضای خدا س .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
فرانسوی ها نوچه شیطان بزرگ در کشتار مردم منطقه خاورمیانه و آفریقا .
آخرین اخبار