آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور؛

ترافیک سنگین در چالوس، آمل و قزوین - کرج/آسمانی صاف در تمامی جاده‌های کشور

در این گزارش به آخرین رویدادهای ترافیکی و تغییرات جوی جاده های کشور پرداخته شده است.

ترافیک پرحجم در محور كرج – چالوس/آسمانی صاف در تمامی جاده‌های کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جوی جاده های کشور مطلع شوید.

*ترافیک پرحجم در محور كرج – چالوس(ساعت : 10:00)

بر اساس گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر ترافيك در جنوب به شمال محور كرج – چالوس (محدوده ميدان امير كبير تا تونل شماره 5) پر حجم و روان است.

بر اساس این گزارش،ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوی آرام و ترافيكي روان دارند.


*ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور(ساعت12:00)

بر اساس گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در محور کرج -چالوس در ابتدای مسیر در محدوده بیلقان، در برخی مقاطع محور چالوس- کرج، در آزادراه قزوین-رشت در محدوده تونل منجیل،در محور آمل به تهران در محدوده نارنجستان، در آزادراه قزوین- کرج در محدوده شهر کرج ترافیک سنگین  و در سایر محورهای اصلی كشور تردد به صورت روان در جريان است.

ترافیک پرحجم در محور كرج – چالوس/آسمانی صاف در تمامی جاده‌های کشور

محور چالوس-کرج دهانه شمالی تونل کنداون (ساعت 12:15)

ترافیک پرحجم در محور كرج – چالوس/آسمانی صاف در تمامی جاده‌های کشور

آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج(ساعت 12:15)

*ترافيك در كرج – چالوس کماکان پرحجم است(ساعت: 13:30)

بر اساس اعلام پليس راهور ناجا، در حال حاضر ترافيك در جنوب به شمال محور كرج – چالوس(محدوده ميدان امير كبير تا تونل شماره 5) و شمال به جنوب (محدودهای پل دزدبن وپل زنگوله) پر حجم و روان است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار هستند.

* ترافیک سنگین در محورهای کرج، چالوس و آمل(ساعت16:00)

بر اساس گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر در محور کرج - چالوس در ابتدای مسیر در محدوده بیلقان، در برخی مقاطع محور چالوس- کرج، در محور آمل- تهران در محدوده نارنجستان ترافیک سنگین و در سایر محورهای اصلی كشور تردد به صورت روان در جريان است.

*ترافیک سنگین در چالوس، آمل و قزوین - کرج(ساعت: 18:00)

در حال حاضر در محور چالوس به کرج در محدوده مرزن آباد -هزارچم و 10 کیلومتری شهر کرج ،در محور آمل به تهران در محدوده نارنجستان-سه راهی چلاو-پلور و منظریه ، آزادراه قزوین به کرج در محدوده شهر کرج، محور لواسان به تهران و محور کن به تهران  ترافیک سنگین  و در سایر محورهاي اصلي كشور تردد به صورت روان در جريان مي باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار