حسینی:

حمايت از جودو كارگران وظیفه ماست

رییس فدراسیون کارگری کشورمان گفت: سعی داریم از این رشته حمایت های بیشتری را به عمل بیاوریم تا ورزشکاران بتوانند در مسابقات بین المللی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

امیرحسینی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 26 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و جا دارد از مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان که باعث شدند این مسابقات در اینجا برگزار شود کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم.

وی درباره سطح مسابقات جودو کارگران کشور گفت: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه ورزشکاران ملی پوش در این رقابت ها شرکت کرده بودند و با توجه به اینکه قرار است سال آینده مسابقات جهانی جودو کارگران در کشور لیتوانی برگزار شود، سعی داریم از این رشته حمایت های بیشتری را به عمل بیاوریم تا ورزشکاران بتوانند در آن مسابقات برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

رییس فدراسیون کارگری افزود: مسابقات جودو کارگران امسال با شگفتی های زیادی همراه بود به طوری که بیشتر ملی پوشانی که در این مسابقات شرکت کرده بودند با شکست مقابل حریفان گمنام خود از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند.

حسینی در پایان یاد آور شد: سعی داریم با همت سعید قمی رییس انجمن، تیم های کارگری را به مسابقات بین المللی بیشتری اعزام کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار