فینال مسابقه «یک، دو صدا» اسفند ماه برگزار می شود

اواسط دی ماه مرحله نیمه نهایی و در اسفند ماه فینال مسابقه رادیویی «یک، دو صدا» برگزار خواهد شد.

علیرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مسابقه «یک، دو صدا» مثل همه مسابقه‌های رادیویی فقط یک مسابقه است و برنده آن از جوایزی که در نظر گرفته شده، بهره‌مند می شود. این مسابقه مرحله اولیه خود را طی می‌کند و افراد برگزیده در هر هفته به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند. اواسط دی ماه مرحله نیمه نهایی و در اسفند ماه فینال مسابقه رادیویی برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بعد از تست اولیه، حدود 250 نفر از روز شنبه تا سه‌شنبه در مسابقه شرکت می‌کنند. برنده هر هفته با جمع بندی در روز چهارشنبه مشخص می‌شود.

افتخاری عنوان کرد: برگزاری هر مسابقه‌ای الزاماً منتج به جذب رادیویی نمی‌شود و سوء تفاهم پیش آمده، به دلیل شبیه بودن موضوع مسابقه به حیطه کاری در رادیو است. افراد زیادی هستند که در حوزه گویندگی علاقه دارند خود را محک بزنند که این مسابقه فرصتی برای علاقه‌مندان به گویندگی است. 
 
گفتنی است؛ «یک، دو صدا» از گروه ورزش و تفریحات از 19 تیر، با تهیه کنندگی مهدی ساعی، گویندگی نسیم رفیعی، گزارشگری مهران حبیبی، هماهنگی سیما بلوری، نویسندگی مریم توفیقی و از رادیو ایران پخش می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار