بازیگر «یک مشت پر عقاب» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«یکتا» مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند/ توجه بر تولیدات داخلی، محور اصلی سریال

بهرام ابراهیمی گفت: ملودرام تلویزیونی «یکتا بر اهمیت تولیدات داخلی تمرکز کرده است.

بهرام ابراهیمی بازیگر رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلويزيونی «یکتا» گفت: در کار جدید شهرام شاه حسینی نقش حسابداری را ایفا می کنم که با شیطنت های خود، اتفافات ریز و درشتی را در سریال رقم می زند.

وی در ادامه پیرامون روایت داستانی سریال «یکتا» بیان کرد: قصه این مجموعه مربوط به خانه و خانواده ای می شود که درگیر تولیدات داخلی در کارخانه خود و قاچاق واردات بی رویه به کشور هستند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» افزود:  من در نقش «نورایی» به عنوان حسابدار در کارخانه این خانواده رفت و آمد می کنم و کم و بیش با خانواده «یکتا» در ارتباط هستم. در واقع قصه اصلی این مجموعه تلویزیونی بر خانواده و حواشی اتفاقات کارخانه متمرکز شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه اکثر نقش های خاکستری بهتر از شخصیت های سفید دیده می شوند، اظهار داشت: هیچ وقت برای انتخاب نقش هایم دسته بندی رنگی نداشتم و دنبال سیاه و سفید شخصیت ها نبوده‌ام. همیشه دوست دارم نقش های معمولی و یا فراتر از آن غیر معمولی را بازی کنم. 

وی در خصوص جذابیت های داستانی و ساختاری سریال «یکتا» عنوان کرد: غافلگیری و فراز و فرودهای داستانی و بصری در کار از جمله جذابیت هایی است که انتظار می رود، مخاطب را پای گیرنده خود بنشاند. در واقع این نکته مهمی است که هر مجموعه تلویزیونی و یا یک برنامه، باید اصل آن را رعایت کند و برای بیننده یکنواخت نباشد. 

ابراهیمی در پایان به تجربیات و همکاری خود با کارگردان اشاره کرد و گفت: این سومین تجربه همکاری من با شهرام شاه حسینی است. برای اولین بار، سر سریال «یک مشت پر عقاب» با او آشنا شدم. شاه حسینی خودش شخصیت جذابی دارد که کار کردن با او فراغ بال خاصی دارد؛ چون روحیه بازیگران خود را می‌داند و فضای بیشتری را برای کارکردن به بازیگر جلوی دوربین می‌1دهد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار