دو مهاجم خارجی به سیاه جامگان اضافه می شوند

دو مهاجم خارجی مد نظر کاظمی به ترکیب تیم سیاه جامگان در ادامه لیگ شانزدهم اضافه می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چهار  هفته از آغاز لیگ شانزدهم می گذرد قرار است برونو سزار مهاجم اسبق تیم های سپاهان اصفهان، النصر امارات، کورینتیانس و بوتافوگو برزیل طی امروز یا فردا در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شود تا پس از تایید فرهاد کاظمی با این تیم قرارداد ببندد.

همچنین با توجه ضعیف عمل کردن مهاجمان تیم سیاه جامگان در خط حمله و جدایی احتمالی روح الله سیف الهی و رفتن عباس کاظمیان از این تیم قرار است ترائوره مهاجم اهل کامرون ظرف 24 ساعت آینده به تمرینات این تیم در اردوی اصفهان اضافه شود تا در صورت موفقیت در تست های پزشکی و پس از تایید سرمربی سیاه جامگان به این تیم ملحق شود.

طبق برنامه شاگردان کاظمی دو بازی تدارکاتی را با تیم های ذوب آهن و سپاهان به ترتیب روزهای 6 و 7 مرداد در اصفهان برگزار خواهند کرد.

در صورتی که مسابقات چهارجانبه در تهران قطعی شود تیم سیاه جامگان راهی تهران می شوند تا در این مسابقات شرکت کنند در غیر این صورت شاگردان کاظمی تمرینات خود را تا شروع بازی های لیگ شانزدهم در مشهد پیگیری می کنند.

تیم سیاه جامگان هم اکنون با پنج امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر قرار دارد و برای اینکه در میانه جدول حضور داشته باشد باید از سد شاگردان کمالوند در تیم گشترش فولاد تبریز در هفته پنجم لیگ برتر گذر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار