اختصاصی/

پاتک پلیس به مخفیگاه زورگیران مسلح ستارخان/2 متهم روانه دادسرا شدند

رییس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری 2 زورگیر مسلح در محدوده ستارخان خبر داد.

پاتک پلیس به مخفیگاه زورگیران مسلح ستارخان/2 متهم روانه دادسرا شدندسرهنگ حمیدوند،رییس کلانتری 118 ستارخان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان ساکن محدوده ستارخان، به این کلانتری و ارایه یک فقره شکایت در خصوص زورگیری از وی توسط 2 سارق مسلح به سلاح سرد و تهدید چاقو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس کلانتری 118 ستارخان ادامه داد:با انجام اقدامات اطلاعاتی و چهره نگاری با همکاری شاکی، سارقان که از زورگیران سابقه دار بودند، شناسایی شده و پس از چند شبانه روز اقدامات تحقیقاتی مخفیگاه آنها نیز در محدوده شادمان شناسایی شد.

وی افزود: این متهمان طی یک اقدام ضربتی و بنابر دستور مقام قضایی در مخفیگاهشان بازداشت شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ حمیدوند خاطرنشان کرد:متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به دادسر منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
شمای که میگویی اعدام ، اگر بیکار بودی و تو خرج زن و بچه ات میمانید و هیچ کاری و شغلی ووو بلد نبودی راهی جز دزدی یا خلاف دیگری به فکر میخورد .
بجای این که فکر اعدام هموطنت باشی به افغانی جماعت فشار بیار که تعدادشان از ده میلیون نفر تو کشور هم تجاوز کرده امروز هر روستا و شهری میری افغانی داره کار یا کاسبی میکنه جوان ایرانی مانده بیکار
آخرین اخبار