ثبت نام دوره‌های کاردانی و فنی حرفه‌ای از فردا آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام دوره کاردانی و فنی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کلیه داوطلبان متقاضی برای شرکت در دوره‌های کاردانی و فنی حرفه‌ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز یکشنبه 7 شهریور ماه 95 با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی و موارد ذکر شده در دفترچه راهنما اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل دیپلم در گواهی معتبر دیپلم، فوق دیپلم و سهمیه‌های مشخص شده و با توجه به صلاحیت‌ها بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی است. 

توکلی تصریح کرد: پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی بوده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ یکصد و هشتاد هزار ریال اقدام به ثبت نام کنند. 

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه که تا 31 مرداد ماه 95 موفق به اخذ مدرک دیپلم می‌شوند، مجاز به انتخاب کد رشته محل‌های نیمسال اول و دوم تحصیلی (مهر و بهمن ماه) هستند.

توکلی یادآور شد: دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا 30 مهر ماه 95 موفق به گرفتن دیپلم می‌شوند، تنها می‌توانند از کد رشته محل‌های نیمسال دوم تحصیلی استفاده کنند. 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار