کیسیک، مقامات آمریکایی را کوته‌بین دانست

فرماندار ایالت اوهایو اعلام کرد مسئولان جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا، نگاهی حزبی دارند در نتیجه نمی‌توانند بر مشکلات فائق بیایند.

کیسیک، مقامات آمریکایی را کوته‌بین دانستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، فرماندار آمریکایی ضمن انتقاد از فضای انتخابات و سیاسی کاری شدید در آمریکا،  مسئولان این کشور را به کوته‌بینی در حل مشکلات متهم  کرد.

 جان کیسیک، فرماندار ایالت اهایو که نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز بود، در گفتگو با این شبکه اعلام کرد: «مواضع دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاف درباره مهاجرت به آمریکا در حال تغییر است. اصلا مشخص نیست مواضع ترامپ در این خصوص واقعا چیست. تغییر مواضع ترامپ در این زمینه، خبر خوبی است؛ زیرا ترامپ قبلا می گفت میلیونها مهاجر لاتین تبار باید از آمریکا اخراج شوند. لاتین‌تبارها از این سخنان ترامپ بسیار ناراحت و نگران شده بودند. 

وی افزود: مشکل بزرگی که در آمریکا وجود دارد این است که دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، غالبا راه حل‌هایی بسیار ساده برای مشکلاتی بسیار پیچیده ارائه می‌کنند که نمی‌تواند حلال مشکلات پیچیده باشد. نمی توان مشکلات را با چند حرف ساده حل کرد. مشکل جدی در آمریکا این است که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها، نگاهی به شدت قطبی و حزبی دارند و در نتیجه نمی‌توانند باهم تعاملی خوب داشته باشند تا مشکلات حل شود.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار