تجمع نفتی‌های سابق در فدراسیون فوتبال + تصویر

اعضای فصل گذشته نفت تهران برای پیگیری مطالبات خود در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت حدود دو ماه از انتقال تیم نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش تا کنون مبلغ قرارداد بسیاری از بازیکنان و مربیان فصل گذشته این تیم پرداخت نشده است.

بر همین اساس برخی از اعضای کادر فنی فصل پیش این تیم در محل فدار‌سیون فوتبال حاضر شدند  تا در نشست با علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال مطا‌لبا ت خود را پیگیری کنند. 

تجمع نفتی‌های سابق در فدراسیون فوتبال

محمد خر‌مگاه، علی چینی ومهدی ‌خانبان که هم اکنون در کادر فنی استقلال حضور دارند به همراه غلامحسین ‌حسنوی، علی شا‌جانی، مهدی شیری، وکیل علیرضا بیرانوند از نفتی‌های سابق بودند که امروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شدند.

محسن‌‌ ‌سیدی مربی دروازه‌بانهای فصل گذشته نفت در گفتگویی کوتاه در باره تجمع امروز اظهار کرد: متاسفانه هیچ کس پاسخگوی پرداخت نشدن ما نیست امروز به فدراسیون فوتبال آمدیم تا درباره طلب‌ةهای خود با مسئولان فدراسیون صحبت کنیم و از آنها برای حل مشکلا‌تمان کمک بخواهیم.

وی ادامه داد: افرادی که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدند شرکت بهنام پیشرو را در پرداخت نشدن بدهی‌ها مقصر نمی‌دانند بلکه تمام تقصیر به عهده مسئولان سابق باشگاه نفت است که پس از واگذاری تیم به شرکت بهنام پیشرو خود را از بحث پرداخت بدهی بازیکنان و مربیان فصل گذشته بیرون کشیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.