آمادگی صندوق ذخیره برای شفاف سازی فعالیت‌ها / تاسیس بانک فرهنگیان در مسیر تحقق

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تحقیق و تفحص در این صندوق حق مجلس بوده و آمادگی شفاف سازی فعالیت‌ها را داریم.

شهاب الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون بحث تحقیق و تفحص که از سوی مجلس مطرح شده گفت: این مسئله حق مجلس بوده و در دوره‌های پیش نیز این مسئله مطرح شده بود بنابراین صندوق ذخیره هیچ مشکلی با این اقدام مجلس نداشته و آمادگی شفاف سازی برای فعالیت‌ها را دارد. 

وی ادامه داد: این صندوق با توجه به بحثی که در مجلس نیز مطرح شده تصمیم بر تاسیس بانک قرض الحسنه فرهنگیان را دارد و حتی یک فوریت آن تصویب شده است. 

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد:‌ تلاش صندوق ذخیره فرهنگیان تامین وام ضروری در ادارات آموزش و پرورش و برای فرهنگیان است لذا تصمیم بر این شد تا بانک تجاری سرمایه به بانک قرض الحسنه در جهت رفاه حال فرهنگیان تغییر پیدا کند. 

غندالی یادآور شد:‌ در بانک‌های قرض الحسنه تسهیلات بیشتری با کارمزد 4 درصد برای کاربران ارائه می‌شود لذا تاسیس چنین بانکی برای فرهنگیان بر وضعیت تامین مسائل مالی آنها تاثیر مثبتی دارد. 

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: با توجه به همکاری که مجلس برای تاسیس این بانک انجام داده بنابراین با نگاه ویژه‌ای نسبت به ایجاد هرچه زودتر این بانک داریم. 

وی گفت: بانک قرض الحسنه معلمان فرصتی مناسب برای بهبود وضعیت معیشت فرهنگیان ایجاد کرده تا آنها بتوانند در صورت لزوم از وام‌های ضروری استفاده کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار