زاهدان،

یادمان معلم فداکار+تصاویر

تندیس یادمان معلم فداکار در خاش نصب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش بر حسب قول داده شده توانستند در کوتاه ترین زمان نسبت به تهیه و ساخت و نصب تندیس و المان معلم فداکار شهید حمیدرضا گنگوزهی اقدام کنند.

یادمان معلم فداکار

همزمان با هفته دولت از بنای یادبود مرحوم حمیدرضا گنگوزهی - معلم فداکار  - با حضور جمشیدنژاد، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، علی کرد نماینده خاش در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری و شماری از مدیران و نیزخانواده این شهید و اسوه ایثار رونمایی شد.

یادمان معلم فداکار

شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش پس از وقوع حادثه نسبت به نامگذاری یک میدان به نام معلم فداکار خاشی اقدام کردند که با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استانی و فرماندار خاش، مسئولان، علما و معتمدان و شوراها کلنگ ساخت میدان به زمین زده شد.

هم اینک پس از گذشت چند ماه این میدان ساخته شد و کار طراحی و ساخت و نصب المان نیز به زیبایی صورت پذیرفته است.

به همت شهرداری خاش برای ساخت میدان و تعریض خیابان، نماکاری و جدولکاری و طراحی و نصب المان و نیز نورپردازی این مجموعه افزون بر هفتصد میلیون ریال هزینه شده است.

علی اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از فعالیتها و عملکرد شهرداری خاش در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز طراحی و نصب المان و لوح یادبود معلم فداکار خاشی شهید حمیدرضا گنگوزهی قدردانی کرد.

زنده یاد حمیدرضا گنگوزهی معلم دبستان ۵۳ نفری در روستای نوکجوی سرحد بلوچستان، 15 فروردین ماه امسال زمانی که متوجه ریزش دیوار اتاق مخروبه در همسایگی ساختمان مدرسه روی بچه‌ها شد به‌سرعت به همراه یکی دیگر از معلمان ایثارگر مدرسه برای نجات دانش‌آموزان اقدام کرد که در این حین به سبب ریزش دیوار جان باخت. عبدالرئوف شهنوازی، همکار فداکار او نیز در این حادثه مجروح شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
براستی چرا ما مرده پرستیم .....؟؟؟؟؟!!!!!