به زودي؛

کار شهرداری در خصوص اتصال بزرگراه همت به کرج پایان می یابد

شهردار تهران گفت: بخش مربوط به شهرداری در خصوص اتصال بزرگراه همت به کرج تا بهار آینده پایان می یابد.

محمد باقر قالیباف در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: بخش مربوط به شهرداری در خصوص اتصال بزرگراه شهید همت به کرج تا بهار آینده پایان می یابد و اجرای بقیه پروژه به عهده وزارت راه است.
شهردار تهران با اشاره به اینکه روشنایی بزرگراه ها بر عهده شهرداری نیست اظهار داشت: اما مردم به طور کلی به یک پروژه نگاه می کنند و خواستار تکمیل آن هستند و این حق طبیعی آنهاست و شهرداری با همکاری اداره برق در پی حل مشکل روشنایی بزرگراه باقری است.
شهردار تهران گفت: بحث روشنایی بزرگراه ها بر عهده شهرداری نیست اما دو سه سالی است که سازمان برق به دلیل مشکلات اعتباری این مسئولیت را به خوبی انجام نمی رساند.
وی ادامه داد: مشکل این است که اتوبان ساخته می شود؛ اما اعتبار لازم را سازمان برق در اختیار ندارند تا به اعتبار خود روشنایی پروژه را تامین کنند.
*با گران شدن تهران هوای تهران پاک نمی شود
قالیباف افزود: زمانی گفته شد که بالا رفتن قیمت بنزین ترافیک کمتر می شود و من آن زمان نیز با این گفته مخالفت کردم و معتقد بودم که برای زندگي در شهر مردم نیاز به سفر دارند و اگر قیمت بنزین هم افزایش یابد از جای دیگر آن را تامین می کنند.
شهردار تهران تصریح کرد: حل مشکل آلودگی هوای تهران تنها در توسعه حمل و نقل عمومی آن هم با تاکید بر حمل و نقل ریلی واصلاح فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین در تهران است.
وی با اشاره به روز حمل و نقل افزود: تهران تنها شهری است که سالی 25 کیلومتر تونل مترو حفر می کنند و 15 کیلومتر بهره برداری می شود و همه اینها در شرایطی است که در 40 سال گذشته متوسط سالی دو کلیومتر ساخته می شود و این نشان دهنده عقب ماندگی های زیاد در این بخش است.
شهردار تهران با اشاره به پروژه صدر- نیایش خاطر نشان کرد: تونل صدر نیایش و دو طبقه کردن بزرگراه صدر جز طرح جامع تهران نبوده اما در حال انجام است و با تمام اینها مردم تاثیر آنچنانی در شهر نمی بینند چون تردد خودرو در شهر بسیار زیاد است./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار