مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار فایل صوتی منتظری بیانیه‌ای صادر کرد

مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار فایل صوتی منتظری بیانیه‌ای صادر کرد
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن این اقدام نابخردانه، از دست اندرکاران و ایادی استکبار اعلام انزجار نموده است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار فایل صوتی منتظری، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این اقدام نابخردانه، از دست اندرکاران و ایادی استکبار که با تطهیر منافقین جنایتکار به دنبال مخالفت با نظام اسلامی و کسب وجهه برای خود هستند اعلام انزجار نموده است.

متن کامل بیانیه مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يكْذِبُونَ»در دلهاي آنان يک نوع بيماري است؛ خداوند بر بيماري آنان افزوده و به خاطر دروغهايي که مي‌گفتند، عذاب دردناکي در انتظار آنهاست.

چندي است که در فضاي رسانه‌اي سياسي و پايگاههاي خبري، نوار صوتي منتسب به آقاي منتظري با تحليل‌هاي گوناگون دست به دست مي شود که مشحون به اغلاط و تحريف‌ها و نبش قبري چالش برانگيز پس از شکست منافقين خائن در عمليات مرصاد است. شايد هنوز هم براي عده اي درک تصميم تاريخي و انقلابي حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه در برخورد جدي و بدون مسامحه با منافقين و محاکمه عادلانه سران و برخي اعضاي گروهک منافقين در سال 67 و نشان دادن فهم عميق و دورانديشانه آن مرد الهي در حفظ نظام اسلامي که ثمره مجاهدت‌ها و خون دل‌هاي پيران و جوانان اين مملکت است دشوار باشد. امام راحل (ره) در آن برهه حساس، با آن تصميم به موقع، چشم فتنه را کور نموده و فرصت خودنمايي و فتنه گري گروهکي که دستش تا مرفق، آغشته به خون اين ملت مظلوم و زجرکشيده است را سلب كردند. گروهکي فاسد و تروريستي که به نام دفاع از خلق و ميهن، جناياتي بدتر از جنايات داعش در اين مملکت مرتکب شد و خانواده هاي زيادي را داغدار اقدامات سبعانه خويش نمود.

شايد بتوان ريشه اين گونه شيطنت هاو تجاهل ها را در حقد و حسد نسبت به امام راحل عظيم الشأن، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تلاش براي تطهير خائنان به اين ملت و ميهن، تحليل و ارزيابي کرد. مگر نه اين است که منافقين کوردل که جنايت ها و خيانت هايشان به اين آب و خاک بر کسي پوشيده نيست با حمايت هاي گوناگون استکبار و کشورهاي مرتجع هر از گاهي به دنبال احياء وجود خبيث و فاسدشان بوده و روزي در پاريس و روزي ديگر به عنوان مهمان ويژه پادشاه جنايتکار سعودي براي انجام مناسک حج و روزي با انتشار اخباري تقطيع شده عليه نظام و رهبري، عرض اندام مي کنند که «يخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا يشْعُرُونَ» مي‌خواهند خدا و مؤمنان را فريب دهند؛ در حالي که جز خودشان را فريب نمي‌دهند؛ (اما) نمي‌فهمند.

کدام انسان منصف و وجدان بيداري است که تصديق نکند اين جانيان ياغي و باغي چگونه عزيزان و سرمايه هاي اين انقلاب پابرهنه ها و مستضعفان همچون شهید مظلوم بهشتی و شهیدان رجایی و باهنر که اکنون در هفته دولت و در آستانه شهادتشان هستیم را به خاک و خون کشيده و بيش از هفده هزار نفر از مردم بي دفاع را نیز شهيد كردند. بديهي است اگر با آنها مقابله جدي نمي شد براي سرکوب نفس سرکششان چه جنايت هاي بيشتري که در حق اين مردم انقلابي نمي کردند.

کدام انسان منصف و وجدان بيداري است که تصديق نکند انتشار محتويات يک جلسه، پس از گذشت قريب سه دهه با اهداف شومي صورت مي پذيرد. آيا جز اين است که آمريکاي جنايتکار هر از گاهي با بهانه هاي گوناگون به تحريک ايادي و مزدوران خودفروخته دست مي زند تا به گمان واهي خويش از يک سو نظام اسلامي، اصل ولايت فقيه و جايگاه رفيع رهبري فقيه عادل در عصر غيبت را در بين مردم و متدينين، متزلزل ساخته و از سوي ديگر جريان نفاق را با مظلوم نمايي تطهير نمايد. غافل از آنکه اين حربه که مي توان با ادعاهايي چون دفاع از حقوق بشر، جرياني مفلوک و مطرود را زنده کرد طرحي ناشيانه و محکوم به شکست است.

کدام انسان منصف و وجدان بيداري است که تصديق نکند جريان مهدي هاشمي با سوء استفاده از بيت مرجعيت به چه خباثت ها و فجايعي دست نزد و دل بنيانگذار انقلاب اسلامي را چگونه خون نکرد تا جايي که امام راحل را مجبور به برخورد قاطع با آقاي منتظري كرد و ايشان را واداشت تا حسب وظيفه و تکليف شرعي، حاصل عمرشان را چنين خطاب کنند «با دلي پر خون و قلبي شکسته چند کلمه‌اي برايتان مي‌نويسم تا مردم روزي در جريان امر قرار گيرند. شما در نامه اخيرتان نوشته‌ايد که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم مي‌دانم؛ خدا را در نظر مي‌گيرم و مسائلي را گوشزد مي‌کنم. از آنجا که روشن شده است که شما اين کشور و انقلاب اسلامي عزيز مردم مسلمان ايران را پس از من به دست ليبرالها و از کانال آنها به منافقين مي‌سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبري آينده نظام را از دست داده‌ايد. والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، در آن وقت شما را ساده لوح مي‌دانستم که مدير و مدبر نبوديد، ولي شخصي بوديد تحصيلکرده که مفيد براي حوزه‌هاي علميه بوديد و اگر اين گونه کارهايتان را ادامه دهيد مسلماً تکليف ديگري دارم و مي‌دانيد که از تکليف خود سرپيچي نمي‌کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شريف و نجيب پيمان بسته‌ام که واقعيات را در موقع مناسبش با آنها در ميان گذارم. تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام؛ سعي کنند تحت تأثير دروغهاي ديکته شده که اين روزها راديوهاي بيگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش مي‌کنند نگردند».

مجلس خبرگان رهبري، ضمن محکوم نمودن جنايات گروهک پليد منافقين در ايران و عراق، اقدام سرسپردگان به اين گروهک در انتشار اين نوار صوتي که چيزي جز آب به آسياب دشمن ريختن نبود را تقبيح نموده و محضر مردم فهيم و آگاه به ويژه جوانان عزيز ايران اسلامي معروض مي دارد که منافقين با آن جنايات و از هم پاشيدگي تشكيلاتي در آستانه اضمحلال كاملند و با اين گونه تلاش‌هاي مذبوحانه براي لکه‌دارکردن ساحت حضرت امام رضوان الله تعالي عليه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران راه به جايي نبرده و ذره‌اي از اعتقاد راسخ شما مردم بصير، مؤمن و معتقد به راه امام و انقلاب کاسته نخواهد شد و اين وعده الهي همواره محقق شده است که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم».

 

والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبري

 1395/6/7

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار