بحث و جدل لفظی کوهکن با علی مطهری در مجلس + فیلم

در این فیلم بحث و جدل امروز محسن کوهکن و علی مطهری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و پنجمین جلسه علنی امروز مجلس در حالی داغ‌ترشد که نامه مطهری به مصطفی پورمحمدی به حواشی‌اش دامن زد.

محسن کوهکن که از ابتدای جلسه علنی امروز منتظر استماع تذکر خود در صحن بود، پس از باز شدن تریبونش مطهری را خطاب اظهارات خود قرار دارد.

نماینده مردم لنجان در ابتدای اظهارات خود گفت: بنده قصد داشتم تذکر خود را که درباره شما بود خطاب به آقای لاریجانی مطرح کنم اما با این وجود این موضوع را با شما در میان می‌گذارم.

وی که محتوای تذکرش درباره نامه‌نگاری مطهری به وزیر دادگستری بود در ادامه خواستار این شد که مطهری پاسخ وی را به صراحت مطرح کند.

با این وجود محسن کوهکن در ادامه به نحوه توضیح علی مطهری درباره تذکرش اعتراض داشت و پس از قطع تربیونش با صدای بلند خطاب به وی عنوان می‌کرد حرف من این نبود و شما باید تنها به این موضوع پاسخ می‌دادید که تذکر من وارد است و یا خیر.

در ادامه علی مطهری که به نظر خود پاسخ قانع‌کننده‌ای به کوهکن داده بود، با وجود فریاد برخی از نمایندگان که مشت خود را گره کرده بودند و بلند می‌گفتند مرگ بر منافق، به سرعت از عضو دیگری از هیأت رئیسه خواست تا دستور دیگر صحن را قرائت کند.

لینک دانلود
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
کوهکن نون به نرخ روز خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
شما برین یه مقدار درمورد آقای کوهکن تحقیق کنین تا بدانید چه انسان بسیار بسیار بسیار نازنینی هستن خیلی زیاد نازنینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر منافق مرگ بر منافق مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
اقای مطهری صاحب نظر باشید.اما خواهشا با یک استدلالی نظریه تون رو تموم کنید.که صاحب سبک ونظر بودن محرز وقابل قبول باشه.(مثلا جناب عالی هنو تو هنگ پذیرش توبه یه .....از طرف شما هستم.)
آخرین اخبار