زارعيان مدال طلای خود را تقديم شهدای مدافع حرم کرد

سجاد زارعيان قهرمان بالاترين رنکيگ اسکواش در دنيا از پنانگ مالزی با ارسال پيامی خطاب به رييس فدراسيون کشورمان مدال با ارزش خود را تقديم شهدای مدافع حرم کرد.

زارعيان مدال طلای خود را تقديم شهدای مدافع حرم کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش سجاد زارعیان جهرمی ملی پوش کشورمان که به عنوان اولین ایرانی در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی پنانگ مالزی که از رویدادهای معتبر و شناخته شده اسکواش جهان می باشد و از سه رتبه امتیاز رنکینگ در اسکواش که بترتیب سیلور و گولد و پلاتینیوم است.

این مسابقات به دلیل اهمیت و سابقه و تعداد مدعیان شرکت کننده از بیشتر نقاط جهان رنکینگ پلاتینیوم را دارا است و قهرمانی در این مسابقات رنکینگ ورزشکار را تا حدود زیادی بهبود می بخشد.

سجاد زارعیان بهرحال نخستین ورزشکار جوان ایرانی در این ورزش است که توانست با شکست میزبان طلا بگیرد و این مدال یکی از باارزش ترین دارایی های دوران ورزشی او محسوب می شود.

وی صبح امروز طی تماسی با رییس فدراسیون کشورمان اعلام مرد که طلای خود را تقدیم شهدایی می کند که در سایه رشادت ها و ایثارگری های آنان امنیتی در مملکت بوجود آمده است تا او و دیگر ورزشکاران کشورش به اقصی نقاط دنیا اعزام می شوند تا افتخارآفرینی نمایند وی اظهار داشت مدال خود را تقدیم شهدای مدافع حرم می کند و از این کار خود احساس خوبی دارد.

رییس فدراسیون این بلوغ فکری قهرمان اسکواش را تقدیر کرد گفتنی است ساعت 4 بامداد روز سه شنبه کاروان 30 نفره ایران به فرودگاه امام خمینی ره وارد می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار