اصفهان؛

اجرای برنامه نمونه برداری هدفمند کنترل کیفی گلاب و عرقیات از مراکز تولید و عرضه گلاب در کاشان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از اجرای برنامه نمونه برداری هدفمند کنترل کیفی گلاب و عرقیات از مراکز تولید و عرضه گلاب توسط بازرسین بهداشت محیط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر سید علیرضا مروجی گفت: در راستای اجرای برنامه عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد بخش نامه های مواد غذایی مبنی بر اجرای نمونه برداری هدفمند از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اقدام به بازدید از کلیه فروشگاه های توزیع و فروش مواد غذایی به صورت ضربتی در دو نوبت صبح و عصر کرد.
وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این برنامه کلیه مراکز عرضه گلاب و عرقیات اعم از مرکز فروش و فروشگاه ها به ویژه فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای را مورد بازرسی قرار دادند.
دکتر مروجی تصریح کرد: در این بازدید از کلیه گلاب های توزیعی سنتی و صنعتی در سطح شهرستان به تعداد 27 مورد نمونه برداری و به منظور کنترل کیفی مواد غذایی و تعیین میزان اسانس محصولات تولیدی به آزمایشگاه ارسال گردید.
وی اظهار داشت: تولید گلاب و عرقیات یکی از فعالیت های بومی منطقه و یکی از مشاغل درآمدزا می باشد بنابراین اجرای برنامه ساماندهی تولید و عرضه گلاب و عرقیات در سطح این دانشگاه علوم پزشکی کاشان ر دستور کار واحد بهداشت محیط این دانشگاه قرار دارد و همانند گذشته با متخلفین برخورد خواهد شد.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.