باهنر در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه حزب موتلفه اسلامی:

حکومت تروریستی صهیونیستی تنها ملجا و پناه منافقین بودند/ تروریست های خوب هم سراغ آمریکا و فرانسه می روند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حکومت تروریستی صهیونیست ها، به خاطر کارهای زشت و کثیفی که منافقین انجام می دادند، تنها ملجا و پناه آنها شده بودند.

حکومت تروریستی صهیونیستی تنها ملجا و پناه منافقین بودند/ تروریست های خوب هم سراغ آمریکا و فرانسه می روندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  "محمدرضا باهنر" دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: پیام های ویژه این ایام الله باید به جوانان منتقل شود. دشمن و استکبار به رنگ و راه و ادبیاتی به نوعی می خواهد، این باورها را در ذهن جوانان مخدوش کنند.

باهنر در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه شهدای ترور ما بیش از شهدای مبارزه با رژیم طاغوت هستند تصریح کرد: تروریست های منافق از آن زمان که احساس کردند جایی در قلب مردم ندارند و نمی توانند با جلب رای مردم در قدرت خود داشته باشند و ایدئولوژی آنها با خط اسلام و انقلاب تضاد دارند، سر ناسازگاری با توده های مردم و انقلاب را آغاز کردند.

وی ادامه داد: منافقین احساس می کردند باید از همه مردم انتقام بگیرند اما وقتی پر و بالشان از داخل کشور جمع شد و با قدرت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، میدان جولانشان در کشور محدود شد، خدمات بی شائبه خود را به دشمن ترین دشمنان ما دریغ نکردند و آنتن بعث شده بودند و گرا می دادند که کجا را باید بمباران کنند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه حکومت تروریستی صهیونیست ها، به خاطر کارهای زشت و کثیفی که منافقین انجام می دادند، تنها ملجا و پناه آنها شده بودند گفت: منافقین تصور می کردند که مردم ایران خسته شده و شمشیر ها را علیه دشمن غلاف کرده اند و می توانند در جنگ مرصاد ظرف چند ساعت حکومت بزرگ اسلامی را تسلیم کنند.

باهنر افزود: منافقین در جنگ مرصاد با زندانیان خود ارتباط داشتند و نقشه شان این بود که از بیرون بیایند و زندانیان آن ها هم از درون شلوغ کاری کنند. این توطئه از چشم تیزبین بچه های اطلاعاتی دور نماند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی با همه سعه صدر و دوراندیشی که داشتند، به قوه قضاییه دستوراتی دادند که آنهایی که مورد رافت اسلامی قرار گرفته اما توطئه محاربه گونه ای را از دورن زندان آغاز کرده اند، اعدام شوند.

دبیرکل جبهه پیروان با بیان اینکه دشمن به خاطر کینه ای که از امام و کسانی که نظام جمهوری اسلامی را به وجود آوردند، داشت، اقدام به ایجاد آشوب در منطقه کرده است گفت: آن ها در روزهای اول می خواستند که نام و نشانی از انقلاب اسلامی نباشد اما امروز به جایی رسیده که تعیین کننده است. 

وی افزود: ما شک نداریم که تفکرات و کج فهمی های آل سعود باعث شده که تکیه گاه آن ها، رژیم صهیونیستی باشد و تحولات اخیر منطقه باعث روشن شدن این موضوع شده است.

باهنر با تاکید بر اینکه بسیاری آرزو داشتند که در ایران هم آشوب به پا کنند گفت: قدرت سربازان امام زمان و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و همچنین ژرف نگری های مقام معظم رهبری، باعث شده که ما با این دشمنان قسم خورده در داخل ایران برخوردی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه ایران توانسته مرزهای دفاعی استراتژیک خود را صدها کیلومتر عقب ببرد گفت: سازمان منافقین امروز می خواهد توسط آل سعود به سازمان آزادی بخش تبدیل شود. اگر صهیونیست ها، آل سعود و آل خلیفه توانستند در جهان خودشان را به عنوان آزادی بخش معرفی کنند، منافقین هم همان کرباس هستند. 

باهنر با اشاره به سیاست دوگانه غرب مبنی بر تقسیم تروریست به خوب و بد گفت: آمریکا، فرانسه و صهیونیست ها اگر می خواهند تروریست را به خوب و بد تقسیم کنند، این وضعیت شان می شود و حتی تروریست های خوب هم سراغ شان می روند. 

دبیرکل جبهه پیروان در پایان اظهار داشت: ما از اتفاقاتی که در ترکیه افتاده متاسفیم اما آیا حتما باید انفجاری در کشورشان اتفاق بیفتد که بفهمند چه کلاهی سرشان رفته است؟

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار