سناتور آمریکایی: آمریکا به برخی تروریست ها حقوق می دهد

یک سناتور آمریکایی اظهار کرد دولت آمریکا به برخی گروههای تروریستی حقوق پرداخت می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روسیا الیوم ، سناتور آمریکایی با تاکید بر لزوم پاکسازی فوری شهر حلب در سوریه، درباره اقدام دولت آمریکا در پرداخت حقوق برخی عناصر تروریستی در سوریه ابراز تاسف کرد.

«ریچارد بلک» سناتور ایالت ویرجینیای آمریکا گفت: بهتر است که شهر حلب فورا از حضور گروه های تروریستی پاکسازی شود.

وی همچنین دولت آمریکا را به پرداخت حقوق برخی افراد مسلح این گروه ها از جمله جنبش نور الدین الزنکی متهم کرد.

بلک  تصریح کرد به نظر من هر چقدر که حلب سریعتر پاکسازی و از دست  گروه های تروریستی آزاد شود بهتر خواهد بود. مسلما تروریست ها عقب نشینی می کنند، آنها حملات شدیدی داشته اند و یکی از این حملات با استفاده از 95  دستگاه تانک اجرا شد که با یک گردان زرهی آمریکایی برابری می کند.

ریچارد بلک خاطرنشان کرد تروریست ها در برخورد با خطوط دفاعی نظام سوریه شکست خوردند. تروریست ها همچنین چند روز پیش حمله کردند که در این حمله هشت خودرو زرهی از دست دادند و حدود 200 نفر از آنها کشته شدند. آنها در حال عقب نشینی از حلب هستند و متاسفانه آمریکا حقوق برخی از آنها همچون عناصر جنبش نورالدین الزنکی را پرداخت می کند، جنبشی که چند هفته پیش یک پسر فلسطینی را سر برید، این مسئله ای است که آن را تروریسم می دانم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
حکومت آمریکا روسیاه مردم دنیاست ، چه جنایاتی که مرتکب نشده است .
متاسفانه رئیس جمهور آمریکا بخشی از نامش حسین است ، پدرش باید از انتخاب این نام برای پسرش ابراز پشیمانی کند ، نام یزید ابن معاویه و شمر و خولی بیشتر برازنده اوست .
بدست او هر روز خون مسلمانان مظلوم در فلسطین و سوریه و عراق و یمن و غیره برزمین ریخته می شود و او بر این امر پلید افتخار می کند .
آخرین اخبار