تاکید نماینده سازمان ملل در یمن بر ضرورت توقف فوری درگیری ها

نماینده ویژه سازمان ملل در یمن از همه طرف های درگیر در این کشور خواست با توقف فوری درگیری ها و حملات نظامی، به ترک مخاصمه در این کشور پایبند باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده ویژه سازمان ملل در یمن روز یکشنبه از همه طرفهای درگیر در یمن خواست با توقف فوری درگیری ها و حملات نظامی، به ترک مخاصمه در این کشور پایبند باشند.

نماینده ویژه سازمان ملل همچنین تسهیل ورود کمک های انسانی به مناطق بحرانی در یمن را خواستار شد.

«استفان دوژار» یک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه در نیویورک به نقل از شیخ احمد گفت: نماینده ویژه سازمان به این مسئله اصرار دارد که طرف های درگیر در یمن ابتدا باید بار دیگر به توقف فوری درگیری ها و خشونت ها در این کشور، تسهیل ورود کمک های انسان دوستانه و پیوستن به روند گفتگوها درباره امضای یک توافقنامه فراگیر و پایدار درباره مسایل امنیتی و سیاسی این کشور پایبند بمانند.

اسماعیل ولد شیخ در راستای تلاش برای رسیدن به یک راه حل سیاسی در یمن روز پنجشنبه گذشته با «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا در جده عربستان دیدار کرده بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
اسماعیل شیخ ولد ، نماینده سازمانی است که جواز کشتار مردم یمن را صادر کرده است . و مثل رئیس بی بوته اش قادر نیست زه طرف سعودی تحکم کند ، کشتار را متوقف کند ، بین ظالم و مظلوم هیچ فرقی نمی گذارد . به مظلوم می گوید دست از ناله کردن و تظلم خواهی بردار ، اما به ظالم نمی گوید دست نگهدار !
آخرین اخبار