آبادان؛

فعالیت ۱۱ هیئت ورزشی در شادگان

۱۱ هیئت ورزشی در شهرستان شادگان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خلیل آمله رئیس اداره وزش و جوانان شادگان گفت: هم اکنون در این شهرستان ۱۱ هیئت ورزشی در رشته های مختلف فعال هستند.

آمله افزود: فوتبال، کاراته، رزمی، روستایی و عشایری، کشتی، بدنسازی، تنیس روی میز، همگانی، سوارکاری، تیراندازی، پیوند اعضا و بیماری های خاص از جمله هیئت های ورزشی فعال در شهرستان شادگان هستند.

وی گفت: هدف اصلی ما گسترش ورزش و روی آوردن نوجوانان و جوانان و حتی میانسالان به ورزش است؛ چرا که ورزش سلامت جامعه را تضمین می‌کند و جوانان را از گرایشی به استفاده از مواد مخدر و ناهنجاریها دور می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با بیان اینکه ورزش بخشی از هویت و ارزش اجتماعی مردم شادگان بوده و  مردم این شهرستان از توسعه ورزش در سطح شهرستان استقبال کرده اند افزود: سرمایه گذاری در ورزش، جامعه ای پویا، سالم و توانمند را به ارمغان می آورد.

آمله گفت: شادگان استعداد های درخشان و فراوانی در زمینه ورزش دارد و در چند سال اخیر ورزشکاران آن در میادین مختلف ورزشی در سطح استان و کشور مدال های قهرمانی کسب کرده اند.وی به استعدادهای ورزشی برجسته و پرشمار شادگان اشاره کرد وافزود: شادگان در زمینه شمار قهرمانان کشوری و بین المللی و استانی از موقعیت شاخصی برخوردار است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با تاکید بر اینکه فعالیت های گروهی و همگانی کردن ورزش در اولویت اصلی این اداره قرار دارد گفت: تقویت وفاق و دوستی از ارکان مهم ورزش همگانی است.

آمله از همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان با اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی برای داشتن ورزشی پویا و فعال در شادگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.