«نردبان» آثار برگزیده مخاطبان را داوری می‌کند

«نردبان» مستندهای تولید شده توسط مخاطبان را داوری و به بهترین‌ها جایزه می دهد.

عماد خدابخش کارگردان «نردبان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «نردبان» برنامه‌ای در راستای آموزش مستندسازی به علاقه‌مندان این رشته است. سعی کردیم با آموزش‌های لازم مخاطبان را در این مسیر به خوبی هدایت کنیم و تا به امروز هم با بازخوردهای خوبی مواجه شدیم. برخی از آثاری که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش در آمد و مورد پسند داوران قرار گرفت، برگرفته از آموزش‌های ارائه شده در برنامه «نردبان» بود. این خود برای ما قوت قلبی است.

در دو برنامه پیش رو، از فیلم‌هایی که در طول این فصل پخش شده بهترین‌ها را توسط پنج داور و دو فیلم را با رای مردمی انتخاب و جوایزی را تقدیمشان کنیم. 

خدابخش در مورد اتاق فکر این برنامه اظهار داشت: این برنامه اتاق فکر خوبی دارد و از تمام افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، راهنمایی می گیریم.

وی درمورد حضور افراد حرفه‌ای و شاخص در این حوزه عنوان کرد: از افرد متخصص و حرفه‌ای در این برنامه استفاده کردیم تا مخاطبان از تجربیات آن‌ها استفاده و آثار درخشانی را تولید کنند. این برنامه تنها برنامه مخاطب‌محور در تلویزیون است. سعی کردیم به پخش عکس و فیلم های تولید شده توسط مخاطبانمان بپردازیم.
 
وی در مورد برنامه‌های آینده در «نردبان» تصریح کرد: در ماه محرم و صفر جشنواره دینی و آیینی داریم که به تصاویر و عکس‌های مذهبی خواهیم پرداخت. در پایان ماه صفر به بهترین ها جوایزی اهدا خواهیم کرد.

گفتنی است؛ الهام عادلی تهیه کننده و مجری، عماد خدابخش کارگردان، احسان هدایتی فر پژوهش و هماهنگی، سارا نائینیان گرافیست، علیرضا کیایی طراح لوگو، وحید نجف زاده و احمد خلیل اول تصویربرداران این برنامه هستند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار