راه‌اندازی خوابگاه 400 نفری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

رییس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: بدهی شرکت‌های بیمه به این دانشگاه تا آخر مرداد ماه 350 میلیارد تومان محاسبه شده است که من امیدوارم این مسئله هر چه سریع‌تر برطرف شود.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات جامعه بسیج پزشکی گفت: بسیج این دانشگاه با هماهنگی مرکز آموزشی اردوهای مختلف جها‌دی به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی و ویزیت بیماران در مناطق محروم استان با همکاری بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی از سال‌های پیش آغاز به کار کرد.

وی افزود: توسعه دانشگاه علوم پزشکی این استان با هدف توسعه حوزه پزشکی و انجام فرمایش‌های رهبری مبنی بر تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

آقا زاده با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از لحاظ خوا‌بگاهی هیچگونه کمبود‌ی ندارد، عنوان کرد: خوابگاه جدیدی با ظرفیت بیش از 400 نفر مطابق با استانداردهای بین‌المللی در حال ساخت و بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه همه طرح‌های تحول نظام سلامت را با بودجه‌ای بیش از سه هزار میلیارد تومان به طور کامل انجام داده و بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه مبلغی در حدود 350 میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در پایان گفت: پایگاه‌های سلامت در داخل این دانشگاه با هدف ارتقای سطح علمی و کسب تجربه به وسیله دانشجویان این مرکز آموزشی برقرار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.