کرمانشاه؛

ساخت پروژه های آموزشی دانشگاه رازی

پروژه‌های متعددی با زیربنای آموزشی 54 هزار متر مربع در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:پروژه‌های متعددی با زیربنای آموزشی 54 هزار متر مربع در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال ساخت است.

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مسیر آموزش عالی کشور از رشد کمی به سمت رشد کیفی حرکت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن 10 پروژه عمرانی بزرگ در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در طول سه سال اخیر اقدامات بسیار اثربخشی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه صورت گرفته و امسال در واقع سال افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در حال حاضر دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی تکمیل شده و آماده افتتاح است که باتوجه به اینکه وزارت نفت بودجه اجرای این پروژه را داده، پیگیر آن هستی می توانیم با حضور شخص وزیر نفت این دانشکده را افتتاح کنیم.

اعلمی آل آقا خاطرنشان کرد: پروژه دانشکده هنر و معماری که در زمان سفر ریاست جمهور ساختمان معماری آن به بهره برداری رسید، الان نیز ساختمان دانشکده هنر را در دست ساخت داریم و پیشرفت فیزیکی آن نیز چشمگیر است.

وی ادامه داد: پروژه ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی نیز در حال حاضر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزکی دارد و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: پروژه ساختمان دانشکده شیمی، پروژه ساختمان دانشکده برق و کامپیوتر و پروژه ساختمان دانشکده حسابداری و اقتصاد نیز در دست انجام است و انتظار داریم تا پایان سال جاری آنها را به بهره برداری برسانیم.

اعلمی آل آقا خاطرنشان کرد: همچنین پروژه ساخت سه بلوک خوابگاهی پسران را نیز در پردیس دانشگاه رازی در دستور کار داریم.

وی همچنین از در دست ساخت بودن سالن ورزشی پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.