حرف‌های ناگفته بازیگر نقش پریا در اینستاگرامش:

به باورهایمان نگاهی دوباره بیاندازیم +اینستاپست

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود از باورهای غلط به بیماری ایدز تا برخی توهین‌ها در فضای مجازی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لادن مستوفی بازیگر نقش پریا در سریال "پریا" در اینستاگرامش نوشت:

پريا هم به پايان رسيد، اميدوارم اوقات خوشى رو براتون ساخته باشيم، اميدوارم اين سريال به هدفى كه دنبال ميكرد، حداقل نزديك شده باشه، اميدوارم باعث شده باشه تا قدمى هرچند كوچك در جهت تغيير باورهاى غلطمون برداريم... خودخواهانه به كارمون نگاه نميكنم؛ و قطعاً بر اين باور نيستم كه پريا كارى بى نقص بود و يا بهترين سريالى بوده كه در زمينهء معضلات اجتماعى ساخته شده... نه... قطعاً ايراد و اشكالهاى بسيارى هم داشته... شما هم مثل ما در همين جامعه زندگى ميكنين و در هر عرصه اى كه فعاليت داشته باشين، مصائب و مشكلات مربوط به حوزهء خودتون رو دارين... و درك ميكنين كه ما در پشت صحنهء فيلم و سريال سازى، چه محدوديتها و سختيهايى رو تحمل ميكنيم تا بتونيم اثرى خلق كنيم كه شايستهء مردمى فهيم و صاحب انديشه باشه... كاستيهاى ناگزير رو ميدونيم؛ اما دلگرم به نگاه مهربان، پشتيبان و بزرگوارانهء شما هستيم... مهربونيهاتون، عاشقانه هاى دلنشينتون، بهترين و شيرينترين حاصل كار ماست... حتى انتقادها و گلايه هاى سازنده تون رو هم با جان و دل ميپذيريم؛ و قطعاً سرمشق كارهاى آينده مون قرار خواهيم داد... اما در مقابل بعضى برخوردهاى توهين آميز و مغرضانهء بعضى از دوستان مجازى، كه حاكى از يك درد عميق درونى و يك دنيا خشم فروخوردهء اجتماعيه، تنها لبخند دردناكى ميزنيم، و اميدواريم يه روز خوب بياد كه توش همهء مردم ايران، بى كينهء روزگاران، در فضايى سالم و سازنده با هم ديالوگ برقرار كنند... دوستان عزيزم، حرف سريال پريا همينه... سريال پريا فقط دربارهء معضل بيماريه ايدز، يا نگاه غلط اجتماع ما دربارهء زنان مطلقه و تنها نيست... حرف سريال در كنار مسائل مطروحه، اينه كه هممون، در هر جايگاه و طبقهء اجتماعى كه هستيم، نگاه دوباره اى به باورهامون و قضاوتهامون بندازيم... سليقه هايى، انتخابهايى كه شايد به غلط، از طرف خانواده يا امواج اجتماعى بهمون تحميل شده، بخشى از وجودمون شده، و هيچوقت فرصت و يا جرأت بازنگرى به اونها رو نداشتيم... نگاهى درستتر عميقتر و موشكافانه تر نسبت به بسيارى از مسائل كوچك و بزرگ پيرامونمون، كه فرهنگ و عرف نسل ما رو ميسازه... ما به نسل بعد از خودمون مسئوليم... پس مسئولانه زندگى كنيم...

حالا عكسى كه براتون گذاشتم، بنظرتون رؤياى پرياست؟
يا واقعيته؟!
تا چند ساعت ديگه معلوم ميشه...



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار