مقیمی در جمع خبرنگاران:

همه امور پشتیبانی از احزاب به خانه احزاب واگذار می شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور اموری را که مربوط به پشتیبانی احزاب است به این خانه واگذار می‌کند.

همه امور پشتیبانی از احزاب به خانه احزاب واگذار می شود
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: ما در وزارت کشور پشتیبان خانه احزاب خواهیم بود و اموراتی را که تا دیروز وزارت کشور انجام می‌داد، از این پس خانه احزاب آن را دنبال می‌کند.

مقیمی گفت: همان‌گونه فعالیت‌های فرهنگی به کمک نیاز دارد، وزارت کشور و مجلس باید در جهت توسعه فعالیت احزاب تلاش اهتمام ببخشند.

معاون سیاسی وزیر کشور بابیان اینکه وزارت کشور از خانه احزاب پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: وزارت کشور اموری را که مربوط به پشتیبانی احزاب است و خانه احزاب نیز توانایی انجام آن را دارد، به این خانه واگذار می‌کند. به‌عنوان مثل مسائل حقیقی، قضایی، مالی، حمایت و پشتیبانی احزاب شهرستان‌ها و حضور در مجامع بین‌المللی از این جمله هستند.

مقیمی درباره یارانه احزاب گفت: همان‌گونه که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند پشتیبانی است، فعالیت‌های سیاسی نیز باید پشتیبانی شوند.

وی ادامه داد: تفاوت کسانی که فعالیت حزبی انجام می‌دهند این است که وقت خود را در این راه صرف می‌کنند و باید پشتیبانی شوند تا بتوانند وقت بیش‌تری را برای انجام فعالیت‌های حزبی قرار دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: باید نحوه پرداخت هزینه‌ها به احزاب مدیریت شود و این امر به‌گونه‌ای صورت گیرد که هیچ‌گونه شائبه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار