اپل، دعوت نامه رونمایی از آیفون 7 را ارسال کرد

رونمایی از محصول جدید اپل در تاریخ 7 سپتامبر برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از بیزنس اینسایدر، 7 سپتامبر، روز آیفون7 خواهد بود چرا که شرکت اپل، دعوت نامه برای اهالی رسانه را در رویداد رونمایی محصول جدید خود ارسال کرده است.

براین اساس، انتظار می رود در این رویداد، از مدل جدید آیفون و یک نسخه جدید اپل واچ نیز (ساعت هوشمند اپل) رونمایی شود.

این رویداد ساعت 10 صبح به وقت پاسیفیک در تالار اجتماعات مدنی بیل گراهام در سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار می شود.

برای آن ها که اخبار مربوط به ارائه محصولات اپل را دنبال می کنند، رویداد امسال، رویدادی متفاوت خواهد بود. اپل عمدتا با چرخه خاص ارائه محصولات آیفون خود کار می کند که طی آن در مرحله اول، خبر از طرحی جدید می دهد و سال بعد، آن محصول را ارتقا می دهد. امسال، مرحله اول این چرخه خواهد بود.

اما در گزارش های متعدد، عکس های لو رفته و شایعات دنیای صنعت، ذکر شده که قرار است محصول امسال که می خواهیم اسمش را آیفون 7 بگذاریم، کاملا شبیه آیفون 6 اس باشد اما دوربینی بزرگتر، طراحی خطوط آنتن جدیدتر و بدون ورودی هدفون باشد.

امسال برای آیفون، سال پرفروشی نبوده است و در تاریخ نه ساله فعالیت این محصول، پایین ترین میزان فروش محصول وجود داشته است. این نشان می دهد که کمی تغییر در طراحی آیفون 7 می تواند محرک فروش مجدد آن شود.

در عین حال، اپل این ماه تحت پوشش خبرهای رسانه ای هم قرار داشته است. مدیران آن با فست کمپانی، واشینگتن پست، و بک چنل گفتگوهایی کرده و باعث شده اند برخی مانند بن تامپسون، مطلب نویس استراچری گمانه زنی کنند که آیفون می خواهد ثابت کند برای رشد محصولات آیفون، فضا وجود دارد.

برخی گزارش های اولیه نیز می گویند اپل تا سال 2017، دهمین سالگرد آیفون صبر می کند و بعد تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

در گزارش های منتشر شده توسط وال استریت ژورنال و بلومبرگ ادعا شده است که آیفون به دنبال طراحی گوشی تمام شیشه ای صفحه نمایش به نام او ال ای دی و گنجاندن حسگر قابلیت تشخیص اثرانگشت بر روی صفحه نمایش برای حذف کلید «home» است.

مینگ چی کو، تحلیلگر امنیتی کِی جی آی در خصوص ساعت هوشمند اپل نیز می گوید: احتمالا این ساعت، شبیه مدل قبلی خواهد بود اما عمر باتری و حسگرهایی مانند رطوبت سنج و جی پی اس آن ارتقا خواهد یافت.

وی افزود: انتظار می رود اپل واچ جدید نیز در پاییز عرضه شود اما مطمئن نیست عرضه آن با عرضه آیفون 7 همزمان باشد.

یک محصول بزرگ دیگر نیز روی خط تولید اپل قرار گرفته است: یک لپ تاپ مک بوک پرو با طراحی جدید. اما براساس گزارش های بلومبرگ، این محصول همزمان با ارائه آیفون 7 ارائه نخواهد شد و تا اکتبر، خبری از آن نخواهیم شنید.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار