معاون اول رييس جمهور وارد استان آذربايجان شرقی شد

معاون اول رييس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح مهم صنعتی و خدماتی دقايقی پيش وارد استان آذربايجان شرقی شد.

معاون اول رييس جمهور وارد استان آذربايجان شرقی شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگيري صبح امروز (سه شنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهيد مدني تبريز از سوي استاندار و برخي مديران ارشد استاني مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رييس جمهور قرار است تا ساعتي ديگر در اجلاس وزراي گردشگري مجمع گفتگوي همكاري آسيا شركت و سخنراني كند.

جهانگيري همچنين پلي كلينيك صنعت نفت شمال غرب و كارخانه صنايع كاغذ نرمه در شهرك سرمايه گذاري خارجي را مورد بهره برداري قرار خواهد داد.

بازديد و افتتاح كارخانه ام دي اف از ديگر برنامه هاي معاون اول رييس جمهور در سفر يكروزه به استان آذربايجان شرقي خواهد بود.

جهانگيري همچنين در جلسه شوراي اداري اين استان كه با محوريت اقتصاد مقاومتي برگزار خواهد شد از عملكرد استان آذربايجان شرقي در خصوص اجراي اقتصاد مقاومتي مطلع خواهد شد.

وزير صنعت، معدن و تجارت در اين سفر معاون اول رييس جمهور را همراهي مي كند.

جهانگيري در بدو ورود به تبريز در گفتگو با خبرنگاران هدف از سفر خود به اين استان را شركت در اجلاس وزراي گردشگري مجمع گفتگوي همكاري آسيا عنوان كرد و افزود: تبريز يكي از شهرهاي باسابقه و با آثار تاريخي و يكي از شهرهاي مهم كشور در بخش گردشگري است به همين جهت اين اجلاس با حضور وزراي گردشگري برخي كشورهاي آسيايي در تبريز برگزار مي شود.

معاون اول رييس جمهور همچنين افتتاح و بهره برداري از چند طرح و پروژه را از ديگر اهداف سفر يكروزه خود به استان آذربايجان شرقي برشمرد و گفت: در اين سفر با مسئولين استان جلساتي برگزار خواهد شد و ضمن بررسي روند پيشرفت اجراي اقتصاد مقاومتي در اين استان مشكلات و موانع فرا روي توسعه استان را بررسي خواهيم كرد.

وي آذربايجان و تبريز را قلب و چشم ايران توصيف كرد و گفت: همه مردم ايران در مواقع سختي ها و فشار، اميدشان به آذربايجان و مردم غيور اين خطه است. 

جهانگيري افزود: در طول تاريخ هرجا كه نياز به نقش آفريني و گره گشايي مردم اين استان بوده، پيشقدم بوده اند و نقش موثري ايفا كرده اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار