شهرکرد؛

رشد اقتصادی در برنامه ششم توسعه به 8 درصد می رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بر اساس هدف‌گذاری دولت برای برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی به 8 درصد می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد شریعتمداری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هم اکنون رشد اقتصادی در کشور 4.4 درصد است، افزود: این میزان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و نیازمند تلاش همگانی است.

وی اظهار داشت: بر اساس هدف گذاری دولت برای برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی به 8 درصد می رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان ادامه فعالیتها تا پایان دولت یازدهم با مدیریت جهادی و استفاده از پتانسیل های موجود گفت: دولت برای رشد اقتصادی و جهش اقتصادی و تولیدی در راستای حمایت از بخش خصوصی برنامه ریزی کرده است.

شریعتمداری ادامه داد: ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین مردم از اهداف دولت یازدهم است و از نظرات و دیدگاههای فعالان صنوف مختلف در تمامی بخش ها، برای پیشبرد اهداف توسعه ای استفاده می شود.

وی افزود: در سه سال گذشته سرمایه گذاری در کشور از روند مطلوبی برخوردار بوده است، اما به معنای این نیست که در کشور مشکلی وجود ندارد.

شریعتمداری با بیان اینکه در هفته دولت اخبار خوبی از اقدامات سه سال گذشته دولت منتشر شد یادآور شد: این تنها بخش اندکی از فعالیت های انجام شده دولت یازدهم بوده است.

وی گفت: در مدت باقیمانده دولت یازدهم، سفرهای استانی با هدف به ثمر رسیدن اقدامات انجام شده ادامه می یابد.

شریعتمداری با اشاره به اقدامات فراوان این دولت در تمامی بخش ها و زیرساخت ها بویژه در حوزه راهسازی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: یک هزار و 500 میلیارد ریال هم در بخش آبرسانی این استان هزینه شد.

گفتنی است: شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، سید رضا امیری صالحی مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و جمعی از معاونان وزرا و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و وزراتخانه ها هم در این دیدار حضور داشتند.

در سفر معاون اجرایی و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و هیأت همراه به چهارمحال و بختیاری، عملکرد 3 ساله دولت یازدهم و میزان تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان بررسی و ارزیابی می شود.

حضور در شورای اداری، دیدار با روستاییان و عشایر، نشست با علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، نشست با بانوان و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار