انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف آگهی استخدام می دهد

مسئول اطلاع رسانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از ثبت آگهی شرکتهای متخصصان برای اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه خبر داد.

اقوامی مسئول اطلاع رسانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: انجمن فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتی شريف در سال 70، به همت مسئولان وقت دانشگاه و با همراهی عده‌ای از فارغ‌التحصيلان به منظور برقراری و تقويت پيوند ميان فارغ التحصيلان با يكديگر از يک طرف و بين فارغ‌التحصيلان و دانشگاه از طرف ديگر پايه گذاری شد. 

وی افزود: از اهداف انجمن، تقویت شبکه ارتباطی میان هزاران فارغ التحصيل پراکنده در مناطق مختلف جغرافیایی است که در نتیجه آن زمينه مناسبی برای تبادل اطلاعات، تجربيات و همكاری های مشترک بین آنها فراهم می شود.  

اقوامی عنوان کرد: با تحکیم ارتباط فارغ التحصيلان با دانشگاه، بازخورد خروجی های دانشگاه در دسترس دانشگاه قرار می گيرد و زمينه ارتباط صنعت با دانشگاه فراهم و در ساختاری بزرگتر، تسهيل ارتباط ميان مراكز كار و كارآفرينی با فارغ التحصيلان متخصص، موجب گسترش زمينه های كسب كار در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه فارغ التحصيلان می توانند با حمايت مالی و معنوی از دانشگاه موجب رشد و توسعه‌ روز افزون دانشگاه شوند و آن را به دانشگاهی ايده آل برای تحصيل فرزندان خود و جامعه تبديل كنند، اظهار داشت: این انجمن برای شرکتهایی که از آن متخصصان است و قصد به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاه شریف را دارند، آگهی می دهد.

مسئول اطلاع رسانی انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف افزود: این انجمن مستقیما فرصت شغلی ایجاد نمی کند و شرکتها درقبال پرداخت تعرفه متناسب، می توانند از سرویس اطلاع رسانی آن استفاده کنند.

این تعرفه ها طبق سامانه اطلاع رسانی این انجمن به شرح زیر است؛

انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف آگهی استخدام می دهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار