شهرکرد؛

انجام 67 درصد از طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری

استاندار چهارمحال و بختیاری از انجام 67 درصد از طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی صبح امروز در دیدار معاونان اجرایی و امور زنان و خانواده رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: 67 درصد از طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به استان انجام شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: از مجموع طرح های سفر هیئت دولت به استان 27 درصد در دست اقدام و 6 درصد نیازمند سرمایه گذاری و هزینه بیشتر می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تاکنون 2 هزار و 150 میلیارد ریال از مجموع 2 هزار و 220 میلیارد ریال قول رئیس جمهور در سفر به استان جذب شده است.

سلیمانی، اجرای طرح های راه آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ اهواز، انتقال آب بن - بروجن، کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، خدمات زیربنایی و امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را از مهمترین دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از طرح های نیمه تمام تا پایان سال آینده، شاخص های توسعه ای استان در بخش های مختلف ارتقا یابد.

گفتنی است: در سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و هیأت همراه به چهارمحال و بختیاری، عملکرد 3 ساله دولت یازدهم و میزان تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان بررسی و ارزیابی می شود.

حضور در شورای اداری، دیدار با روستاییان و عشایر، نشست با علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، نشست با بانوان و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

سفر استانی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت یازدهم به چهارمحال و بختیاری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه سال 1393 برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار