قاضی‌پور در صحن علنی:

ده‌ها نفر در شرکت شستا حقوق‌های نجومی بازنشستگی دریافت می‌کنند

نماینده مردم ارومیه در صحن علنی مجلس گفت: ده‌ها نفر در شرکت شستا، حقوق‌های نجومی بازنشستگی دریافت می‌کنند.

ده‌ها نفر در شرکت شستا حقوق‌های نجومی بازنشستگی دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه در مجلس، در واکنش به اظهارات وزیر کار درباره سوالی مبنی بر اینکه چرا بعضی از شرکت‌های شستا و بازنشستگی، در  اثر بی‌لیاقتی مدیران انتسابی زیان‌ده شده‌اند، گفت: آقای ربیعی! این سوال، سوال مشترک بنده و آقای محجوب است.

وی افزود: در حال حاضر، برخی از کارمندان وزارت کار، با وجود برخی قوانین واضح، قرادادهای خریدی را امضا می‌کنند که بدون مجوز وزیر انجام می‌شود.

قاضی‌پور در ادامه، با اشاره به مباحث مربوط به حقوق‌های نجومی در کشور گفت: آقای وزیر! شما در رابطه با موضوع حقوق‌های نجومی تاکنون یک مورد را به دادگاه معرفی نکرده‌اید.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر، ده‌ها نفر در شستا حقوق‌های نجومی بازنشستگی می‌گیرند که شما تنها نظاره‌گر این موارد بوده‌اید.

وی در ادامه با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: این تحقیق و تفحص در مجلس نهم کلید خورد اما وزارتخانه  شما مصوبات این تحقیق و تفحص را امضا نکردند.

نماینده مردم ارومیه در ادامه بیان داشت: آقای وزیر! باید بدانید که بنده و آقای محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس، درباره حقوق‌های کارگران، کشاوزان و بازنشستگان، با هیچ کس معامله نمی‌کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای وزیر! باید به سرعت، بازنشستگان، از فعالیت خود کنار گذاشته شوند تا جوانان وارد عرصه کار شوند.

قاضی‌پور در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای ربیعی! انتظار داشتیم شما به مانند آقای مرتضوی عمل نکنید که در یک فقره، 138 شرکت شستا را با ارزش 51 هزار میلیارد تومان، به 17 هزار میلیارد تومان به بابک زنجانی بفروشد و چک‌های تضمین شده آن را به وزارت نفت بدهد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: مجلس ، وزارت نفت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار