دوستی مطرح کرد؛

کمبود 5هزار تخت بیمارستانی در شهر تهران

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیمارستان‌های تهران با کمبود 5هزار تخت مواجه هستند.

کمبود 5هزار تخت بیمارستانی در شهر تهران
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با بیان اینکه من معتقدم در دوره چهارم شورا تنها یک روز سیاسی و بقیه روزها، اعضاء به دنبال کارهای تخصصی شورا هستند، اظهار داشت: چند هفته گذشته جلسه‌ای را با فرهادی فرماندار تهران در خصوص مدارس شهر تهران برگزار کردم، به این منظور که در پایتخت 550مدرسه فرسوده داریم که باید تعدادی از آنها را تخریب و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: اخیرا با معاون درمان دانشگاه شهید بهشتی در درمانگاه شهدای گمنام منطقه 15 در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهر تهران جلسه‌ای داشتم، چرا که امروزه با کمبود 5هزار تخت مواجه هستیم.

نایب رئیس کمیسیون  عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت هر ساله 8میلیارد تومان بابت تخریب و نوسازی و همچنین بازسازی مدارس تهران بودجه در نظر می‌گیرد، گفت: بدون تردید با این بودجه 100سال طول می‌کشد تا بتوانیم مدارس شهر تهران را تخریب و نوسازی کنیم.

دوستی با بیان اینکه در حال حاضر آمار مبنی بر کمبود تخت در بیمارستان‌های خصوصی نداریم، افزود: باید موضوع نوسازی مدارس و همچنین کمبود تخت در بیمارستان‌ها را هرچه سریعتر پیگری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار