جنگنده‌های سعودی بیش از 300 بار یمن را بمباران کردند/ پاسخ کوبنده موشکی نیروهای مردمی به حملات وحشیانه آل سعود

جنگنده‌های متجاوزان سعودی در 24 ساعت گذشته، بیش از 300 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنگنده‌های متجاوزان سعودی در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از 300 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند که بر اثر آن ده‌ها یمنی دیگر به خاک و خون کشیده شدند و حملات آن‌ها از بامداد امروز تا لحظه مخابره این گزارش نیز ادامه دارد.

در حملات امروز، تا این لحظه سه یمنی در استان صعده در حمله جنگنده های سعودی به یک دستگاه خودرو در شهرستان رازح شهید و 2 نفر ر زخمی شدند.

شمار شهدای ناشی از قتل عام یمنی‌ها در حملات دیروز جنگنده‌های سعودی به یک بازار و یک محله مسکونی در منطقه ذهبان در شهر صنعا به 14 نفر رسید و دهها نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز در پاسخ به این جنایات به فرودگاه منطقه‌ای «ابها» در جنوب سعودی یک فروند موشک بالستیک قاهر-یک شلیک و یک فروند موشک بالستیک نیز به نیروگاه جیزان شلیک کردند.

جنگنده های متجاوزان دیروز همچنین استانهای حجه و اجوف و تعز و حدیده را بمباران کردند و تعداد حملات به قله‌های آزاد شده شیبانی و منطقه مندبه در شهرستان باقم در استان صعده به بیش از 150 حمله رسید و ده نفر شهید یا زخمی شدند.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تعدادی موشک کاتیوشا به یک مکان تجمع خودروهای نظامی و زرهی ارتش سعودی در موضع نظامی تنصاب در نجران [عربستان] شلیک کردند که بر اثر آن شماری از نیروهای سعودی کشته یا زخمی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار