شاکری تاکید کرد:

ضرورت جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به میادین تره بار/قیمت مرغ در میادین کنترل شود

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خواستار تشریح برنامه شهرداری برای جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به میادین میوه و تره بار شد.

ضرورت جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به میادین تره بار/قیمت مرغ در میادین کنترل شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش عملکرد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، بر ضرورت پیش بینی تمهیداتی برای جلوگیری از ورود میوه های قاچاق به میادین تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز سال گذشته این میوه ها با ظاهر و طعم متفاوت به کشور وارد شده بود که باید از توزیع آن در میادین جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب کارگران شاغل در میادین تره بار شهرستانی هستند، افزود: سازمان میادین میوه و تره بار می تواند تدبیری بیاندیشد تا از ظرفیت جوانان تهرانی جویای کار نیز در میادین بیشتر استفاده شود.

شاکری با بیان اینکه قیمت مرغ در میادین تره بار طی روزهای اخیر 7 هزار و 250 تومان است که این رقم 50 تومان از قیمت خارج از میادین بیشتر است، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

وی پیشنهاد داد سازمان میادین میوه و تره بار زمینه خرید مجازی را نیز برای شهروندان پیش بینی کند تا به کاهش سفرهای درون شهری کمک شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در بازدید از مناطق، نیاز برخی محلات به احداث میادین میوه و تره بار ضروری به نظر می رسد، گفت: همچنین ارائه طرح آمایش میادین در شهر و توزیع مناسب آن امری ضروری است.

شاکری در خاتمه تاکید کرد پدیده دستچین نباید به کاهش کیفیت ارزش محصولات منجر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار