کاهش شهریه 150رشته دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر هیأت امنای و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از کاهش شهریه 150 رشته در دانشگاه اسلامی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار 50 درصد شهریه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی کاهش می یابد و اسامی این رشته ها در سایت  دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

دکتر حسنی افزود: کاهش شهریه به دانشجوهای ورودی 95 اختصاص دارد و به دانشجوهای ورودی های قبل حداقل افزایش شهریه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد بیرجند پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای  بدون آزمون ندارد گفت: مقاطع کارشناسی و کاردانی در همه رشته ها بدون آزمون پذیرش دانشجو دارند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:  ثبت نام در رشته های بدون آزمون از اول شهریور ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

دکتر حسنی با بیان اینکه رشته ها تحصیلی درمقطع  تحصیلات تکمیلی  افزایش یافته است افزود : در مقطع کارشناشی ارشد تعداد رشته ها از 30 رشته به 70 رشته و دکترای تخصصی از 5 رشته به 19 رشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امسال تعداد 1 هزارو 619 دانشجو فارغ التحصیل شده اند که از این تعداد 958 نفر واحد دانشگاه آزاد بیرجند و 289 فردوس ،140 نفر در طبس،151 نفر در قاین و 81 نفر  فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نهبندان بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ابتدا تا کنون تعداد41 هزار و 667 نفر در استان از واحدهای دانشگاه اسلامی فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.