به منظور پیگیری مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید؛

استانداران خوزستان، هرمزگان و اصفهان با روحانی دیدار کردند

استانداران خوزستان، هرمزگان و اصفهان با روحانی دیدار کردنداستانداران خوزستان، هرمزگان و اصفهان به منظور پیگیری و بررسی مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید با رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ غلامرضا شریعتی، جاسم جادری و رسول زرگرپور، استانداران خوزستان، هرمزگان و اصفهان به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به این استان ها ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این دیدارها که روز سه شنبه انجام شد، با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری، شرکت ها و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده تاکید کرد.

روحانی همچنین در این دیدارها دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار