قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله!/ مرد جنایتکار در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد+تصاویر

مردی که برادرش را به خاطر یک کینه 20 ساله به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 08:30 نهم شهریور ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در خیابان سپیده جنوبی – خیابان گره گشا به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد . 

با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد که فردی حدودا 55 ساله بنام "عبدالرضا . ب" بر اثر اصابت چاقو از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده و بر اثر خونریزی و جراحت شدید فوت نموده است . 

قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله!/ مرد جنایتکار در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد+تصاویر

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با اعلام خبر جنایت به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ ، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند . 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

بررسی محل جنایت : 
بررسی تیم صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلییس آگاهی تهران بزرگ حکایت از آن داشت که مقتول ابتدا در داخل خودرو سواری آردی شخصی اش مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته ( وجود آثار خون در داخل خودرو ) و در ادامه  مقتول پس از خروج از خودرو در فاصله ای حدودا سه متری از خودرو بر روی زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید فوت نموده است . 

اظهارات خانواده مقتول : 
کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت مقتول اطلاع پیدا کردند که محل جنایت تا محل سکونت مقتول تنها چند ده متر فاصله داشته و طبق اظهارات اعضای خانواده ی مقتول ، وی در ساعت 08:00 جهت عزیمت به محل کارش از خانه خارج شده که پس از دقایقی ، اعضای خانواده عبدالرضا  با مراجعه ی همسایگان به درب منزل از وقوع جنایت و مرگ مقتول اطلاع حاصل کرده اند . 

شناسایی و دستگیری قاتل : 
در بررسی میدانی محل جنایت ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که محل پارک خودروی مقتول در محلی بوده که یک سوپر مارکت مجهز به دوربین های مداربسته در آنجا قرار دارد و دوربین های مغازه نیز دقیقا مشرف به محل پارک خودروی متعلق به مقتول بودند . بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته توسط کارآگاهان اداره دهم مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان با راهنمایی اعضای خانواده مقتول موفق به شناسایی هویت قاتل شدند . 

با شناسایی هویت ضارب از طریق تصاویر بدست آمده از طریق دوربین مداربسته مشخص شد که قاتل کسی نبوده جز برادر مقتول بنام محمد ( 40 ساله ) که اعتیاد شدیدی نیز به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع از سال های گذشته باعث اختلاف شدید دو برادر با یکدیگر بوده است . 

اعتراف به قتل برادر : 
با شناسایی برادر مقتول بعنوان قاتل و متهم پرونده ، بلافاصله محل سکونت وی در منطقه خاوران – شهرک انقلاب شناسایی ، کارآگاهان به این محل مراجعه و او را در داخل خانه  در حین مصرف موادمخدر !!! دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند . 

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت : "پس از سوار شدن برادرم به ماشین ، پیش از روشن نمودن خودرو و در حالیکه به علت شدت گرما وی اقدام به پایین آوردن شیشه ماشین کرده بود ، به ماشین وی نزدیک شده و با چاقویی که آنرا در داخل کیف دستی خود پنهان کرده بودم ، ضربه ای به سمت گردنش پرتاب کردم و در حالیکه برادرم از ناحیه گردن دچار خونریزی شدید شده بود از محل متواری شدم " . 

قتل برادر به خاطر کینه 20 ساله!/ مرد جنایتکار در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد+تصاویر

متهم در تحقیقات اولیه و در خصوص انگیزه جنایت ، علت مشخصی را بیان نکرد و صرفا عنوان داشت که اختلاف ما از حدود 20 سال پیش آغاز شد و نهایتا به اینجا ختم شد که تصمیم به قتل برادرم گرفتم . 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب ، موضوع به بازپرس محترم پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم با مرجع قضایی مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به دادسرای امور جنایی اعزام شود . 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار