سلیمی در تشریح نشست امروز کمیسیون شوراهای مجلس؛

مخالفت کمیسیون شوراها با کلیات طرح ساماندهی اتباع بیگانه/ دولت لایحه جامع ارائه می‌کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در نشست امروز این کمیسیون با کلیات طرح ساماندهی اتباع بیگانه مخالفت شد.

به  گزارش حوزه مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "اصغر سلیمی"  عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: کلیات طرح یک شورای ساماندهی اتباع بیگانه در نشست امروز کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و مرکز پژوهشهای مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با کلیات این طرح مخالفت کرده و نظر نمایندگان به کمیسیون اصلی ارجاع شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را مورد بررسی قرار داد و به علت برخی مسائل، برای بررسی کارشناسی و دقیق تر به مرکز پژوهش های مجلس ارسال شد.

وی در تشریح محورهای طرح یک شوری ساماندهی اتباع بیگانه، افزود: مواد این طرح بیشتر درباره نوع مشاغل و نحوه به کارگیری اتباع بیگانه در کارها و شغل ها بود، حال یکی از ایرادات مطروحه نمایندگان درباره این طرح این بود که چرا محورها دیگر مسئله اتباع بیگانه مانند وضعیت ازدواجشان با همسران ایرانی و تعیین تکلیف فرزندان این گونه ازدواج ها دیده نشده بود.

سلیمی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله قرار است که دولت لایحه جامعی را درباره تعیین تکلیف وضعیت اتباع بیگانه به مجلس ارائه کند، که به نظر می رسد آن لایحه کامل تر و جامع تر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار