احتمال دیدار نتانیاهو و محمود عباس در مسکو

گزارش ها از احتمال دیدار و مذاکره نخست وزیر این رژیم و رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در مسکو حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اعلام خبر برنامه سفر معاون وزارت امور خارجه و نماینده رییس جمهوری روسیه به سرزمین های اشغالی برای مذاکره با مقام های رژیم صهیونیستی، احتمال دیدار و مذاکره نخست وزیر این رژیم و رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در مسکو نیز مطرح شده است.

خبرگزاری ریا نووستی به نقل از یک منبع دیپلماتیک از فلسطین اشغالی خبر داد که میخائیل بوگدانف پنجم سپتامبر (15 شهریور) به تل آویو سفر و در باره مسائل خاورمیانه و مذاکرات سازش با مقام های رژیم صهیونیستی گفت وگو خواهد کرد.

از سوی دیگر، در شرایطی که مذاکرات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین از مدت ها پیش به بن بست رسیده است، خبرگزاری روسی اسپوتنیک از میانجیگری روسیه برای برگزاری مذاکرات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو خبر داده است.

یک منبع دیپلماتیک از تل آویو زمان برگزاری این دیدار را اواخر سپتامبر (ماه آینده میلادی) اعلام کرده است. هنوز هیچ موضعی از سوی مقام های روسیه در تائید یا تکذیب این خبرها اعلام نشده است.

در همین حال، خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از کسنیا سوتلووا یک نماینده روس زبان کنست سرزمین های اشغالی وابسته به گروه های حزبی مخالف نتانیاهو اعلام کرد که محمود عباس مایل به انجام مذاکرات در مسکو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار