رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منتظر اکران «سیانور» هستیم

تیم سازنده «سیانور» به شدت پیگیر و علاقه‌مند اکران این فیلم هستند.

سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش آن در سینماها اظهار داشت: با وجود خواست تیم سازنده «سیانور» برای اکران آن، هنوز این موضوع محقق نشده است. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد اکران این فیلم باشیم.

وی در خصوص ساخت کارهای تاریخی و روایتگری بی‌طرفانه و بدون دخل و تصرف در تاریخ اظهار داشت: نگاه‌های مختلفی به موضوعات تاریخی وجود دارد و هر فیلمساز از منظر نگاه خود به موضوعات توجه دارد اما مساله‌ مهم لزوم نگاه بی طرفانه به مباحث تاریخی است. در ساخت یک اثر تاریخی باید تمام جوانب امر دیده و سپس با ابزار سینما به آن پرداخته شود.

تهیه‌کننده فیلم «سیانور» همچنین در مورد کار کردن با جوانان فیلمساز ادامه داد: کار کردن با جوانان حس و حال خاصی دارد و شور و شوق آنان در کار برای من بسیار مهم است؛ اما نکته ای که باید نسل جوان به آن تن در دهند این است که به توصیه مشاوران در این حرفه گوش کنند.

رضوی همچنین در مورد مستند «آقای نخست وزیر» که در مورد زندگی دکتر مصدق و به کارگردانی محمدرضا امامقلی است، ابراز داشت: در ابتدا که کار را برای من فرستادند تا آن را ببینم، منتظر یک کار معمولی بود اما بعد از دیدن «آقای نخست وزیر» متوجه شدم که تیمی حرفه‌ای پشت کار است. نکته مهم در این کار بی‌طرف‌بودن تیم سازنده است.


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار