بسته اینستاگردی(297)؛

روایت قالیباف از شهید مهدی باکری/سلفی محسن مسلمان و کادر تدارکات/وزیرارتباطات و رئیس برتر یک شرکت فناوری بر سر یک میز

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محمود واعظی در پست اینستاگرام خود نوشت: محمود واعظی وزیرارتباطات در طی سفر خود به کره جنوبی ضمن بازدید از مرکز تحقیقات، توسعه و نوآوری شرکت "سامسونگ" با رئیس این شرکت دیدار کرد و پست اینستاگرام خود را به بخشی از گفتگوی امروز خود اختصاص داد.



محمد باقر قالیباف در پست خود نوشت: یکی از کارمندان شهرداری اورمیه می گفت: تازه ازدواج کرده بودم و با مدرک دیپلم دنبال کار می گشتم. از پله های شهرداری می رفتم بالا که یکی از کارکنان شهرداری را دیدم و ازش پرسیدم آیا اینجا برای من کار هست؟تازه ازدواج کردم و دیپلم دارم. کاغذی از جیبش درآورد و امضاء کرد و داد دستم گفت بده فلانی، اتاق فلان. رفتم و کاغذ را دادم دستش و امضاء را که دید گفت چی می خوای؟ گفتم :کار

گفت : فردا بیا سرکار
باورم نمی شد
فردا رفتم مشغول شدم .
بعد از چند روز فهمیدم اون آقایی که امضاء داد شهردار بود.
چند ماه کارآموز بودم بعد یکی از کارمندان که بازنشسته شده بود من جای اون مشغول شدم.
شش ماه بعد جناب شهردار استعفاء کرد و رفت جبهه.
بعد از اینکه در جبهه شهید شد یکی از همکاران گفت :توی اون مدتی که کارآموز بودی و منتظر بودیم که یک نفر بازنشسته بشه تا شما را جایگزین کنیم، حقوقت از حقوق جناب شهردار کسر و پرداخت می شد.
این درخواست خود شهید بود



حسن شمشادی خبرنگار ایران در سوریه تصویری از شهید سردار احمد غلامی را در صفحه اینستاگامش منتشر کرد.

شمشادی در پست خود نوشت: "بسم رب الشهداء والصديقين. مدافع حرم، سردار احمد غلامي، دردفاع از حرمهاي مطهر و حريم اهلبيت (ع) و اسلام حقيقي و تامين امنيت كشور عزيزمان، بدست تروريست هاي تكفيري، در سوریه به شهادت رسید و آسمانی شد. اين شهيد والامقام، جانشین فرمانده لشکر سیدالشهداء در دوران دفاع مقدس بود ...
تو زنده تر از ما به ظاهر زندگانيم ! به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها... امان از دل زينب."



سپند امیر سلیمانی در پست خود نوشت: چقدر خوشحالم كه كودكيم رو در كنار بزرگانى مثل آقاى داوود رشيدى و خانم جميله شيخى گذروندم و امروز چه دلتنگم از نبودنشان(سال ١٣٦٥تله تئاتر اقدام به قتل به كارگردانى آقاى ابوالحسن داودى)



عباس غزالی در پست خود نوشت: اين آقا سعيد گل يكي از گلهاي توانبخشي فياض بخش مشهد هستش كه خودش كلي هنرمنده و هنرمندارم خيلي دوست داره... (كنارشون باشيم) ياعلي...



شهرام قائدی در پست اینستاگرام خود نوشت: همزمان كه رفيق جانان هادي خان شريعتي بدون اطلاع قبلي در پيچ خيابان و در سرعتي بيش از چهل كيلو متر مي سلفد ، عرض ميكنيم ، دم ظهرتون بخيررررر يعني همين الانتون.



نعیمه نظام دوست در پست خود نوشت: خدایا تو را به مهربانیت قسم دل های گرفته را، "شاد" دست های نیازمند را " بی نیاز " و قلبی نورانی، تنی سالم، خیالی راحت و زندگی آرام نصیب دوستانم بگردان.



محسن مسلمان در پست خود نوشت: همین الان با زحمت کشای تیم تدارکات و ماساژورای تیم.



محمدرضا گلزار هم تصویری را در اینستاگرامش با کاربران به اشتراک گذاشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.