درخشش بانك سرمايه در آسمان ميانمار

بانك سرمايه ايران قهرمان باشگاه های مردان آسیا شد + فیلم

بانك سرمايه باشكست ٣بر یک و امتيازات ٢٤بر ٢٦ ، ٢٥بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹ تیم العربی قطر قهرمان باشگاه های مردان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بانك سرمايه ست اول را با تركيب هادل غلامي، ميلاد عبادي پور،سيد محمد موسوي،فرهاد قائمي ، لوكاس ژيگادلو و فرهاد ظريف بازي را اغاز كرد. 

نخستين امتياز سهم العربي شد اما شاگردان مصطفي كارخانه جبران كردند و تايم اوت اول فني را هم در امتياز ٨بر ٦ گرفتند، اما كم كم قرمزپوشان العربي خودشان را رساندند و پيش افتادند .كارخانه در امتياز٢٠ بر ١٨ مهدوي را به جاي لوكاس به زمين فرستاد . 

اوج بازي ست اول از امتياز ٢٠به بعد بود ،جايي كه بانك ٣ امتياز عقب بود اما خودش را رساند و دو تيم ٢٤بر ٢٤ برابر شدند اما در نهايت بازيكن شماره ١١ العربي با پوئن سرويس پيروزي را براي تيم خود به ارمغان اورد.

بانك سرمايه ست دوم را هم با همان تركيب ست اول شروع كرد، بازيكنان مصطفي كارخانه در اين ست با خطاي كمتر بازي كردند و اجازه هنرنمايي به بازيكنان العربي ندادند و در نهايت با نتيجه ٢٥ بر ١٨ به پيروزي رسيدند.

تيم بانك سرمايه ست سوم را هم با همه فراز و نشيب هايش با نتيجه ٢٥بر ١٦به پايان برد تا با برد ست چهارم قهرمان شود. تيم مصطفي كارخانه كه تنها يك ست تا قهرماني فاصله داشت ،

در ست اخر هم بدون تغيير تركيب بازي را آغاز كرد و دو امتياز ازدست داد تا عادل غلامي با يك جاخالي امتياز اول را گرفت و بعد هم به امتياز دوم رسيد. وقتي بانك سرمايه در امتياز ٦بر ٤جلو افتاد ، امتياز ٧ را بعداز چند بار چرخش توپ صاحب شد.بعداز آن هم استراحت فني اول و دوم را با برتري گرفت و در نهايت با نتيجه ٢٥ بر ١٩ به پيروزي رسيد و قهرمان باشگاه هاي آسيا شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
سپاس... فراوان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
سپاس... فراوان...
آخرین اخبار